王穎週記-Nokia E72 用後感

Published by
肥倫
Share

近來經常有機會試玩D新出既手提電話,今日就剛剛試用過 Nokia 新出既 E72喇。


呢部電話同我用開既手提最大既分別就係佢有映相用既閃光燈,另一樣吾同就係佢有一個實體鍵盤,而且按鍵上已印左中文輸入法既字碼,甘用打中文時就更方便喇。


至於影相既功能呢~

對焦速度都令人幾滿意,有閃燈,而且五百萬像素,不過始終係手機相,吾可以同而家下下成千萬像既傻瓜機相比較啦~呀,要提一提大家手機既閃光燈好多時都偏藍,如果大家要用佢既閃燈,最好吾好同拍攝主體太接近呀!特別如果係拍人像,又想拍大頭同閃燈,個面就會爆晒光同埋藍晒架!

小心小心~ ^^

About 王穎


星級專業化妝師及化妝學校 iMAKEUP workshop創辨人,身兼攝影師及專欄作者。

王穎的相簿:http://www.fotop.net/wongwing/wongwing
BLOG:http://hk.myblog.yahoo.com/wwmakeup

Published by
肥倫