Categories: 作者忘記分類

二手Ricoh GXR 機價ASK之藝術

Published by
先之達人
Share

ASK o既真義,即係個個問都唔同價,對呢部二手Ricoh GXR 有興趣o既話,就親身去 ASK o下幾錢啦!

尋晚 CCTVB 回帶《無間道 III》,傻強問陳永仁知唔知咩係奶o野?除o左劇本話條骨女唔正係奶o野外,買o左件 Gadget 番屋企先覺唔o岩玩,都一樣好奶o野!今日行先達兩大二手舖之一的紅色招牌舖,就見到有個活生生的奶o野案例啦! 有部聲稱係 99.9% New o既 Ricoh GXR 同 GR Lens A12 50mm F2.5 Macro 套裝擺o係貨架,隔離仲有張單,寫住購買日期係 2 月 14 日,即係玩o左一個月多 D 就放。

老老實實,呢部上年 12 月出o既 GXR,佢連鏡連 CCD 更換o既設計咁「新穎」,我一早想搵 D 買o左機o既人八o下部機掂唔掂,點知唔好話落場搵,就連上網睇都唔多見有人買o左。今次o係二手舖見到部機,真係我第一次發現有真實成交個案,仲要價錢牌上面只係寫o左個「ASK」,見咁鬼神祕,我就入舖 ASK o下部機咩料。原來部機係 Sales 哥哥自己放o既,唔怪得唔似其他二手機咁,直接標個價出o黎啦,睇怕係想引人去問o左先,再睇條友有幾鍾意部機先開價,咁樣較易賣得出,又較易賣到好價。

Sales 哥哥買機o個日係年初一加情人節,係咪衰衝動,或者有女送,或者想送俾女但打回頭,我唔好意思問,佢自己就話本身都只係諗住買o黎玩下,玩完即放,留到呢幾日先擺出舖賣,算耐o架喇。雖然佢買機時官方已經減o左一次價,但機連鏡成套仍要 $9,900,佢同我吹o左兩咀,就話如果我要就 $7,200 賣俾我。我唔知呢個價o係佢心目中係高定低,但我見部機的確好新淨,都算係個合理價錢,前提係你要對部機有興趣囉,Sorry,我就冇喇。

我臨走前,Sales 哥哥仍猛讚部 GXR 影相靚,相信佢或者貪新鮮、唔玩過部機唔安落o既朋友,不妨去呢間二手舖行o下,先達一樓。真係想買o既話,最終成交價係幾多,就睇你o既講價功力喇!

註:

Published by
先之達人