iPad 廢?都唔係丫,睇你點用.

Published by
串哥
Share

iPad 推出首日,我串哥覺得佢係一部放大版的 iPod Touch,無乜作為唔會大賣,不過拜讀貴站的”放大版 iPod Touch?非也! 真正分析 Apple iPad 軟件及巿場” 一文後,就覺得幾有道理!點解突然又拿 iPad 黎講呢?事關串哥發覺呢排成日有客走入黎問有冇 iPad賣,我心諗呢度係大型電器連鎖店呀,你估水貨舖呀?買水貨去先達啦。忍住淡氣覆個客話無,佢仲要話睇雜誌講有得賣喎,五千幾丫嘛!嘩果下真係唔得你死,好啦都忍住向佢解釋我地無買水貨,解釋完又再問你行貨幾時有,幾錢等等..呢個過程如是者日日都有十幾單,你都咪話唔誇張。個個講到 iPad 咁廢,又咁多人買?點解呀?

我有3個朋友買左 iPad ,佢地都係外國託人幫手運番黎,我話你地都唔係成日睇書,唔通買部 iPad 突然變書童?日日坐車睇電子書。佢地話睇書係其次,最重要係用黎做Presentation,比個客睇。呢三個朋友,一個保險佬、一個攝影師、一個個地產。特別係個地產friend ,佢講到 iPad 好似神賜的恩物咁,佢話:你知啦我地帶人睇樓,日日企係樓盤附近搶客睇樓,以前出奇招買過 tablet ,即時播d相同資料比個客睇,點知見到個客行到埋去都未著到機,叫個客等等人地真係唔等你就走左去,有d客好心等你開到機,但係部野好快咁開下關下就無晒電,又重,大拿拿幾千銀買部廢機!iPad 就正啦,一開就到唔使等,手指篤篤轉相快,仲有 keynote 可以播下 Powerpoint,舊電充一次夠我用兩三日!同埋你拎住iPad去搶客,好多客會好奇你部iPad企定定係度比你sell,有幾個行家見到我咁都拿拿林整番部慌死蝕底!

講到呢度,攝影師朋友又搶住喇,係呀以前我帶部macbook pro 出黎 show d 相比 client 睇,又係要等boot機麻煩又重,又要成日叉電 ,而家 iPad 個芒不知幾靚仔,好多暗位都display到,顏色都好準,就算你比幾皮野買部頂班notebook都未必有咁靚的display質素啦。見佢地講到眉飛色舞,我就搶左佢地手上部 iPad 過下手癮,E!真係同想像中差好遠,個芒真係好靚,反應好快,我用佢開 unwire.hk 睇真係舒服過係 iPhone 睇好多,跟手試埋個keyboard,又真係勁好feel,打英文好快,希望佢快d有倉頡啦,玩完之後已經中左毒,我諗 iPad 有行貨我會買番部!iPad 廢?朋友你玩過未?


相關文章:
  • iPad 上市至今 14 年 計算機程式傳今年登陸 iPadOS
  • Apple 新 iPad 發佈會日期公佈 5 月 7 日晚上正式登場
  • 全新 iPad mini 傳年底上市 處理器升級其餘變動不大

  • Published by
    串哥