Categories: 獨立評論

落雞亞N900 訂黎做乜鬼

Published by
先之達人
Share

採用嶄新 OS o既落雞亞 N900,水貨出左成 4 個月,但行貨遲遲未見影,傳聞係因為搞唔掂個中文介面。不過近排我見先達舖同電器舖,都開始貼晒預訂廣告,又擺住個 Dummy 畀人玩住先,落雞亞亦定o係下星期四搞發布會,睇o黎行貨終於都肯出啦。水貨而家大約賣 $3,980,咁究竟行貨會賣幾錢呢?價位竟然出現羅生門。

首先我去鐘圓問過,Sales 話定價係 $5,088,但走入先達後,見有手機舖貼住個牌大大隻字話係 $4,880,爭左二百蚊。到底邊個價係真?我去落雞亞至尊店求證過,店員都話係 $5,098,按照佢地o既慣例,電器舖會平十蚊,即係 $5,088 先係o岩。

問題係先達果間舖撻埋落雞亞分銷商 HKC 個朵出o黎,我亦知間舖同 HKC o既關係一向密切,按理定價銀碼係唔會收錯風,所以一係間舖諗住一到貨就即劈價 $200 賣機,一係就想用呢個筍價去引人預訂。咁我又唔明啦,既然部機好快會跌價,或者要減價先有人訂o既話,即係佢唔多吸引啦,咁我訂o黎把鬼咩!緊係等部機真係出左,慢慢格個靚價先出手啦!間舖又話訂機送藍牙,到底個藍牙係佢送定本身跟機有,要過左發布會至知,但第時買機可能唔只有藍牙送添,我就覺得訂o黎無謂啦!


o係鐘圓訂機要先俾 $500 訂金,但我覺得除非知道部機少貨勁搶手,一出實俾人炒貴,否則冇需要訂。

Published by
先之達人