杜指曾跌 998 點,你有科網股嗎?

Published by
串哥
Share

本來unwire.hk唔係財經網,係唔應該係度評論股巿,但杜指跌曾一度跌 998 點,你都咪話唔傳奇!渣住蘋果股票的你有冇嚇到一額汗呢?其實串哥玩股都有好一段日子,心得就係………….從來唔相信所有新聞,所有技術圖表同所有股評人。對於我來說,股巿就係一個散戶同大戶對賭的遊戲,大戶就好似打牌睇晒三家牌,散戶永無可能食糊。要搵錢就要捉大戶手影,睇黎好似好荒謬..但今日串哥有少少抄股心得想同大家分享。

股巿無野係無可能

從來股巿係無野無可能,之前有冇人諗過 #005 匯豐由 150 跌番 30? 越多人講的你就越唔好信,傳媒都係大戶經常利用的手段之一,第二波講左咁耐都唔跌,反為升到痴線,而家突然間唔聲唔聲就跌咁多先黎慢慢搵借口 ?之前唔係升到個個話個巿好番了?所以股評人不停推介你買乜買物,你就注意可能係大戶引人入黎散貨,傳媒越唱好你越要驚,散戶越唔驚你就越要驚?

個個賺錢輸邊個?

大戶唔會咁好死同散戶一齊賺錢,你諗下個個嬴錢,阿豬阿狗都係執錢,個個嬴錢我想問你,輸邊個? 最後咪又係儲夠散戶一次過開刀?!唔通大戶送錢大家洗?所以唔好信所謂小道消息,你諗下傳得到去你隻耳仔度,其實已經等於全世界知道,唔好咁天真啦。要係股巿搵錢,唔使睇任何財經雜誌,唔使識甚麼技術分析,得閒落去銀行/証劵行留意下班散戶諗緊乜,你再諗下如果自己係大戶,點樣搵呢班散戶錢,你諗得到一二,你就執錢了。

Yahoo 金融版 Breaking News,Dow曾跌近千點

Timing 才是重點

可能你覺得,喂串哥你咁講即係個個買牛你買熊,個個走貨你入貨咁就發達?有無咁簡單呀? 原則上係架,大家思想上要係咁,但有一樣好重要的就係 「Timing」,例如 #005 係四周大力唱衰時,你覺得大戶收緊貨,50蚊狂入貨,嘩原來仲有得跌去到30你驚到失晒理性走貨,你咪又係輸錢?喂咁點算呀? 我介紹大家睇交易盤,睇盤又係一門好高深的學問,呢門野要靠自己經驗,睇得耐你就係”feel”到大戶散貨/收貨的手影..例如儲夠買盤先就一次掟一LOT出去”Long”住個價呀..或者散戶密密放,大戶低位密密吸,你都可以觀察到一二,不過真係要講日子、經驗同埋功力,無番三五年你都捉唔到路。

多留意散戶投資情緒

咁仲有無更簡單的方法?有..就係散戶情緒,如果係牛巿中,全民抄股係咪即係走貨? 其實未到! 全民一齊痴線係大戶最愛,一齊抄高個巿,直到一日周圍的人都返工抄股,不停係咁掉錢,去到一個「狂」的狀態,先係危險訊號,大戶要食魚,都要儲到個魚網夠魚先一下拉上水。

當然每個人有每個人的睇巿方式,串哥同大家一樣乜都試過,小道消息又信,乜叔物叔又信過晒,波浪理論、技術分析、最後連江恩定律都玩埋,都係輸多過嬴,直至有一日我個理念改變左,拋低晒所有以前的野,做以上的理念去抄,先開始獲利,跌巿又獲利,升巿又獲利,真係好似滑浪咁!所以大家心態上唔好做散戶,學下大戶的思維方式啦! 除非你識好似巴菲特咁發掘一d好有潛質的公司,然後放佢三五七年執大錢啦! 唔信的朋友,唔使丙我,我只係分享自己的心得,唔等於我串哥講的就係道理呀!

多睇新聞,留意外幣/金/油,留意散戶情緒,學睇盤,唔好再講「無可能」

科網邊隻唔好?

最後,都唔好咁離題講番科網,大家又覺得邊間最有前景? AMD? Intel? Apple? Microsoft ? 我自己就暫時唔會掂 Microsoft ,不過私底下我係幾欣賞 Windows 7 ! 我識有幾位朋友當年買完 iPhone 後就入埋蘋果股,佢地話因為作為一個iPhone用家,對於蘋果係手機呢一步真係充滿信心,所以值得投資。佢地無被金融風暴震走,仲係對 Apple iPhone 充滿信心,小弟真係好欣賞佢的性格,果然由iPhone2G 到而家股價升左唔少!佩服佩服… 不過如果有一日 Steve 兄退居慕後,大家仲會唔會對Apple咁有信心呢?

大家有眼睇…

主圖片來源: 高登討論區(後悔)

Published by
串哥