Sony NEX,其實很聰明!

Published by
串哥
Share

今日一開舖已經好多人問 Sony 部新野 NEX 有無得賣 or 訂,睇黎佢的吸引力不下於 iPad 。睇完貴站篇文,我串哥有少少野想講,但首先我要講下 Sony NEX 個定位先!

係一個消費者金字塔入面,最頂層就係專業人士,人數較小但比較願意花很錢去買;最底層就係一般消費者,人數最多而且潛力大,不過佢地未必會花費太多去買野。產品要針對邊一層最好呢?咁就要由無數咁多的巿場報告做評估。Sony NEX 3/5 的推出,就選擇了針對最底層顧客

呢個世界唔識影相的人遠比識影相的人多,NEX好大膽將傻瓜 DC 機去結合一般人認為的專業攝影功能 - 換鏡頭,呢兩個因素加埋產成左好微妙的化學作用。首先唔識影相的人,唔需要再受DC 夜晚影相好多noise的問題,NEX乜都有說明,自動功能又多,呢班用家唔需要有任何攝影基礎就影到相,仲要同大機質素一樣,試問點會唔歡喜呢?仲有可以學專業影友咁,得閒又換下魚眼鏡玩下效果,得閒又換下餅鏡試下定焦,換鏡唔再係識影相的人專利了,NEX 就 FIT 晒呢班要多野玩、又要有高質素的攝影新手需要,仲送埋 7ftp 連拍 加埋 1080i 拍片,只係比多少少錢 (相對 LX3/S90),佢地一定好樂意乖乖付錢。所以話 NEX 個定位好殺食,我串哥相信 SONY 絕對有能力出一台機同 GF1 / EP2 / NX10 來個正面交峰,但佢地無咁做,反為避開唔同你爭餅食,去食一個更大潛力更高的巿場,等到食晒下面果層人賺晒錢後,再同你地鬥都未遲!串哥期待 NEX 7/9 的到來!

Ok,再講番貴站篇文,其實做傳媒呢,我覺得佢地有好多角度去寫一樣野,今次我就好欣賞由呢個角度去寫 NEX,作為一個讀者都係想多d角度去認知一件產品,好似我串哥半桶水影相友,睇完都要諗一諗,咁樣control法到底自己會唔會適應唔到呢?可能有人會話,呢個價錢,ISO仲咁滑,你想點呀?串哥又覺得唔係平就話要買,要o岩自己用先得,唔通科學毛筆大特價,書法大師就要走去買番支咩,始終相機係一件工具,夾自己手型先係最重要。


相關文章:
  • 【現場評測】Sony FE 24-50mm F2.8 G 現埸實試 新焦段+輕巧+畫質媲美第一代 G Master
  • 外媒證實 PS5 Pro 傳聞 預料或在今年年底推出
  • 俄羅斯普京促自主研發遊戲機 要能夠與 PS5、Xbox Series X|S 抗衡

  • Published by
    串哥