獨家爆料: Apple iPad 2 驚人內幕

Published by
串哥
Share

串哥好耐無同各位見面了!臨近聖誕爆個堅料比大家聽。近兩日串哥去跟國內一個頗為出名的 Apple 配件品牌的「大粒佬」食飯,閒談中透露了幾個駭人的消息,首先他透露了 iPad 2 會有鏡頭及比第一代更薄,串哥即時插咀「前一排好多國內 Case 流出都知道啦」,友人即時說:「但無人講過部機薄左喎!」串哥諗諗下又係播! 但講時講,關於早前陶寶上的 iPad 2 Case 串哥好奇點解連國內二三線廠都會得到 iPad 2的尺寸資料呢? 原來…….

我老死就開始吐苦水,蘋果每次推出新品前都會主動給予製造尺寸給美國一些大配件商,然後這些大廠就會要求製造工場將資料保密。某些人就會從這途徑非法取得資料去造一個 Dummy 版本,以「十萬」為單位的售價賣給一些國內其他生產商,見你大間有錢就殺你幾十萬,細的就十幾二十萬,每次早在新產品推出前三個月就會開始有一類「黑暗」商家銷售 Dummy 機。

串哥好奇問:你如何得知那些 dummy 是真?萬一亂來的你們不見幾十萬之餘成批貨唔賣得囉。佢就答:「其實都係駁一舖,不過呢個買家之前 iPad 1 都推銷過 Dummy 給我們,當時我們覺得太貴以及估計唔到 iPad 有咁好因而賣錯失良機」串哥此時終於解開心底之迷,同時祝這個朋友甲好運。

*** 想更緊貼更多Apple 小道消息的話,請到 <facebook.unwire.hk >的專頁內頭頂按「讚好」加入我們,每天就會收到最新的免費資訊了,一定不會錯過 **

Published by
串哥