Categories: 作者忘記分類

炒家轉投 iPhone 4 8GB,連鎖店要食骨

Published by
肥倫
Share

近日 iPhone 4S 相當好「鑊氣」,愈炒愈有,令到有心買機自用的用家未能出機。這兩日 Apple 大規模 Cut iPhone 4S 單,相信令不少非炒家心涼。但以乎這樣也無損炒家決心,反而轉投 iPhone 4 8GB,大量訂貨。因為個個都走去撲 iPhone 4S,令到外觀一樣的 iPhone 4 8GB 反而收唔夠機,所以收機佬幾多都收。有炒家表示,iPhone 4 8GB 成本低,易訂易走,每部「穩執幾百蚊」。

雖然經網上 Apple Store 訂機的炒家,不少投機者皆被 Apple 截單,另外預訂留機玩秒殺亦趕退不少炒家。不過,之前有做分散風險,同時訂購 iPhone 4 8GB 的炒家,反而全部可出貨。而且不少連鎖店更有現貨積存,相對易買,真的「你有你 Cut,我有我炒」。話雖如此,聽聞某大連鎖店今日開始,就連買 iPhone 4 8GB 都要食三千蚊骨,希望炒家不會再將焦點放回 iPhone 4S 吧。

Published by
肥倫