Categories: 網站最新動向

Soul x unwire 送飛!Rubberband、Mr.、太極 Rock 住倒數結果公佈!

Published by
Edward
Share

早前 Unwire.hk 宣布將會與 SOUL by Ludacris 香港區代理 Towervision HK 方面合作舉辦的《Rock n Over Countdown Concert 2012》Band Sound 演唱會門劵送贈活動,今天終於有了結果。經過 Towervision HK 及 Unwire.hk 雙方面評審後,決定 Louis Chung、Henry Cheung 及 Nicol Yuen 三位的評語寫得最具創意,三位可以各獲得一套兩張(價值:$760)的演唱會門劵,稍後 Unwire.hk 將會透過 Facebook 聯絡三位,並請三位以訊息提供個人資料,以便聯絡取飛事宜。

在此恭祝三位可以在除夕夜於機場博覽館 ARENA,與 Rubberband、Mr.、太極樂隊、Kolor 等樂隊開開心心倒數迎接 2012 年的來臨吧!Unwire.hk 編輯部及 Towervision HK 再次在次感謝各位讀者對此遊戲的支持。

至於三位的留言,筆者將會列寫如下,讓大家也可以欣賞一下。

Louis Chung:
Rubberband, 一班唔再係"囍宴樂隊"的"電玩男"係“零度聖誕" "衝"住唱"SimpleLoveSong ", "最後….那" SOUL by Ludacris 一定可以幫佢地rock爆Arena! 咁好的show點可以錯過呀!
Henry Cheung:
最想聽的當然是太極樂隊啦~追回那些年我們一起坐過的紅色跑車~一起追過的CRYSTAL~一起叫過的留住我吧~一起唱過的每一句說話~~已經HIGH到不得了啦~再加上其餘有份量既樂隊及嘉賓~到時又嗌又跳熱辣辣地倒數~除夕夜唔去呢度唔通係街度迫到轉身都轉唔到咩!!

Nicol Yuen:
論知明度Kolor不及Mr. & Rubberband,論技術不及太極,但...3月19日在Backstage看了其Live後,有好深的印象,之後就不停loop play!可惜現在的 iPhone 耳機越來越拆,比我 loop 爆?!我要一對可以 MAX volume 比我loop盡Kolor的耳機!!I think SOUL can!!!
Published by
Edward