Categories: 買物情報

可恥!Galaxy S3 現貨要食骨!不屈機現貨入手攻略

Published by
串哥
Share

昨日串哥問過晒咁多家行家 Galaxy S3,連鎖店都係話要訂貨,而且要 6 月中先到,而尋日只有百蘆薈話冇得訂。今日終於真相大白!百蘆薈唔係冇貨,只係利字當頭,原來係要大家食骨先真!

中午經過百蘆薈旺角一帶分店,都有 GS3 現貨供應。不過又再次重施用於蘋果產品之故技,要大家連一款名不經傳之藍牙耳機先俾買,盛惠 $6,288!叫做比其他細鋪的 6,800 炒價稍有良心…

但我串哥同大家講,如果心急要買機,千祈唔好特登去食骨,查實大把地方有現貨。連鎖店計蘇寧鐳射就有現貨,唔使食骨賣 $5,598,但一定要用中銀信用卡,唔用的話收你 $5998,送返一張 16GB MicroSD 安撫返你。之前話一定要訂的馮宅都有現貨,不過就加價到 $5,688,唔使食骨。

不過,雖則話第一批好少貨,但串哥發現其實好多個體戶都有現貨未賣完。例如頭先走去電訊數碼,就可以無條件 $5,598 即買。所以如果買機意志夠強,就可以掃細鋪,就有機會唔使俾人屈錢。

Published by
串哥