《Bike道》踩車最好用乜手機?

Published by
MaC
Share

先要多謝 Unwire 給小弟 1 個小小空間談談有關單車的種種,以後大家請多多支持,隨便批評。筆者好歹也是個 IT 人 (在 IT Magazine 內擔任小薯一職),又是負責手機那部份,對各大品牌手機總有些認識。最近有朋友問我,你自己使用 Galaxy Note II,平時踩車的話又會帶什麼電話出街?始終 Note II 很大部呀,不方便。是的,帶 Note II 踩車已經是極限,但我必定「機不離身」,朋友這個問題令我可以思考一下什麼手機才適合我們「踩車一族」。現在是智能手機世代,不帶 Smartphone 出街就如原始人般,要選部適合踩車攜帶的電話,一定是向智能手機方面想。以我自己為例由於會著單車衫,通常會將手機放到衫尾小袋內。大家都知踩車一定會流汗,即使有件衫阻隔,手機都難免有機會滲到汗水,有朋友更試過因大汗而整壞手機。如此一來除了用密實袋袋好手機之外,唯有買部有防水功能的電話使用。

 

01                   XPERIA Z 有三防功能,踩車時唔怕汗水整壞機

最近 Sony 新推出的 XPERIA Z 正合我心意。三防 Android 雖不是新鮮事,但 XPERIA Z 有不俗效能,大芒同人 WhatsApp 唔怕眼花,影相質素又好,極之適合平時踩車影 Snapshot 用。最重要的是此機有甚強防水功能,即使唔用密實袋都唔怕比汗水整壞機。雖然 XPERIA Z 要五千幾,但值回票價。

02                   Lifeproof 四防 iPhone 5 case,

當然如你已有手機使用中,除非想換機,否則都唔貿貿然去買部三防機專誠作踩車用,還是乖乖用密實袋袋好手機。不過若果你是 iPhone 5 用家,就不妨諗諗三防 Protective case。最近 Lifeproof 就推出了專為 iPhone 5 而設的四防機殼,防入水入塵之外仲可以有防撞之效,價錢亦唔貴,值得選用。

 

作者: MaC

一個好鍾意踩單車的 IT 記者,最鍾意留意各地賽事同單車界大小動態。因為日日都寫字的關係,故此就用最拿手的文字同大家分享單車運動領域入面的所見所聞。

Published by
MaC