女生開學必備!韓國 Iconic 小手袋系列

Published by
Cherry
Share

開學啦!小妹都想買些東西鼓勵一下仍然要讀書的朋友仔,想起當年小妹去上堂時,每次都帶著 laptop, 手機, 文具, 錢等匆匆出門…… 想起都覺得麻煩!好啦!就買一些靚袋讓他們好好袋著必須品出門啦!

 

特別設計 Daily Digital File Bag

它驟眼看是一個普通的電腦袋,但它的拉鏈可拉至 3 邊全開,內層撞色位置都可以 show 俾朋友睇。用家可以放入 10″-13″ 的 note book、文件、iPad 等,更可放小妹當年上堂都會偷偷地睇的雜誌添!它有 3 款顏色,分別為啡/天藍、藍/啡、粉紅/綠,3 款都玩內外撞色,設計具懷舊的書卷味。

 

▲ 拉鏈可拉至 3 邊全開。

 

▲ Notebook 可以不拆出來直接使用。

 

▲ 備有啡/天藍、藍/啡、粉紅/綠,3 款都玩內外撞色,每款售價 HK$399。

多用途 Prime Pencil Case

打開鈕扣位置,可以放入文具如筆、間尺等,不夠用?側面還有一條拉鏈,打開可以放手機或其他文具如三角尺、橡皮等,都未夠用可以打小袋反轉,打開拉鏈你會發現還有一個間隔,放少量化妝品都得,十分多用途呢!外形簡單,有 4 款顏色,分別為海軍藍、粉紅、天藍和橙色。

▲ 打開拉鏈你會發現還有一個間隔,放少量化妝品都得!

▲ 有 4 款顏色,分別為海軍藍、粉紅、天藍和橙色,每款售 HK$179。

手挽 Smart Clutch & 型格 Smart Wallet

好多女仔都覺得帶平板電腦就無得用靚靚小手袋,其實都不是啦!如果你用 7″ 平板電腦的話,可以考慮用 Smart Clutch,除了可放小型平板電腦或 Samsung Galaxy Note 8.0,更備有放卡片的位置及有拉鏈的間隔,放紙幣、硬幣都得,帶一個靚靚小手袋就可以出門啦!它以皮革製,有 4 種顏色,分別為黑、桃紅、粉紅、薄荷色,不過小妹覺得桃紅就有點太刺激啦!

▲ 備有放卡片的位置及有拉鏈的間隔,放紙幣、硬幣都得!

 

▲ 分別有黑、桃紅、粉紅、薄荷色 4 名,每款售價 HK$429。

▲ 如果只需放手機,可選擇這個型格 Smart Wallet。

 

▲ 除了備有放信用卡的位置,還可放入 iPhone 5、GS3 等電話。

▲ 放入手機後還可以聽歌。

 

▲ 備有 Hot Pink、粉紅、深藍和橙 4 色,每款售價 HK$299。

衝上雲霄 Anti Skimming Passport Wallet

小妹去旅行就一定會用 passport 套,喜歡把所需證件放在一起,找起來更容易。上學的朋友都可能有學生證、住 Hall 卡等,用這個 passport 套集合起來就十分方便喔!

 

▲ 備有奶白、藍色、粉紅和橙色 4 款,每款 HK$249。

查詢: Ks Creation International Limited (3626 9955)

Published by
Cherry