【一路向北】親臨瑞典 IKEA 朝聖「路姆西」

Published by
唐美鳳
Share

Hej!上個週末筆者原本已經準備去宜家傢俬買些家庭用品,兼去食便宜的 Julbord(聖誕大餐 Buffet),怎知一男子被投擲毛公仔,令我的宜家之旅加插了新「景點」,變成朝聖之旅。朝聖的對象當然是及後在 Facebook 洗版了整整一星期的路姆西。

在大家還未去沙田、銅鑼灣瘋搶之前,筆者原本都諗過花 79 瑞典克朗(約 93 港元)買隻路姆西返屋企「潮」一下,但一想到放隻狼在屋企篤眼篤鼻,又唔可以學香港的朋友用來丟,於是都係算數。幸好冇買到,否則路姆西極大可能會放在我的電腦桌,跟一男子一樣,認真該煨!宜家傢俬賣公仔做慈善不是首次,筆者家中都有一隻可愛小熊 FABLER BJÖRN,大陸譯名為費布勒‧比約,但若果不用音譯而是意譯,FABLER BJÖRN 其實是童話小熊的意思,真不明白路姆西 LUFSIG 明明可以譯作論盡狼,卻硬要音譯。

既然路姆西買不成,於是就將 79 克朗 Budget 買了件筍貨給自己。上星期日聖誕樹造型的 STRÅLA LED 檯燈(上圖)大減價只需 29 克朗,於是大手買入 3 盞。這盞燈被筆者視為筍貨,因為內置了兩粒 AA 充電池,還有一個 USB 火牛,就算將這兩件配件獨立買,相信起碼要 80 克朗,買入 3 盞 STRÅLA 燈後,筆者就將 USB 火牛獨立取出為手機、平板充電,NiCD 充電就用在 Xbox 360 手掣上。

買完燈食完 Julbord,返到屋企將 Buffet 和路姆西相片上傳到 Facebook,點知只有路姆西引來朋友勁 Like。路姆西香港斷貨,還有朋友笑說要瑞典直送呢?你搶到路姆西嗎?會點樣玩佢呢?

Hej då!下週再談!

Published by
唐美鳳