unwire 女同事親試 : 超可愛 My Melody & Kuromi Pop-up Café

Published by
Bowl
Share

香港首間 My Melody & Kuromi Pop-up Café 位於朗豪坊10樓的 ishiyaki+ café,由 7月 14日開業至 9月 14日,我呢位 unwire 的女同事一聽到呢個消息真係訓唔著,好想可以快啲去試試!去看我喜歡的 Kuromi!終於,有機會在開業前率先試,以下就等我同大家介紹這間充滿住少女情懷的 café 啦!

 

▲一去到門口就看見 My Melody 和 Kuromi 穿著住 café 制服恭候大家喔!咁得意,相信大家都好想快啲入去呀!

 

內在環境

一入到去,整間 café 都是以粉紅色佈置為主,無論牆身、檯面、餐桌都可以看見 My Melody 和 Kuromi 的蹤影喔!而且內裡的裝潢也很日本風,令人覺得置身於東京一樣。

▲  café 裡的座位安排得不算擠迫,不會有焗促的感覺。

▲ 近門口的地方也有提供座位,這邊有貼滿粉紅系貼紙的窗戶,就算坐外面也能感受到裡面的氣氛。

 

豐富菜式

既然是 Café ,我對它的餐飲還是有一點點的期待,究竟以 My Melody 和 Kuromi 主題的食物會點呢?原來午餐、茶餐及晚餐都有不同的菜式選擇,而且全部以套餐供應,套餐均可配以主題顏色的巨峰提子白桃特飲/芭樂白桃特飲、而不喜歡凍飲又想吞掉 My Melody 的讀者可配熱咖啡(笑)。粉絲們可以睇完下面的食物再決定以什麼時間去才最合適呀!

午之食事

▲ 香煎龍利柳飯配忌廉白汁 $78

▲ 日式咖哩脆炸豬扒漢堡飯 $78

▲ 三文魚蟹子丼 $88

茶餐

▲ 意式情濃班戟配士多啤梨雪糕 $68

▲ 黑白金磚多士 $68

▲ 田園烤雞卷沙律 $62

晚餐一人前

晚餐的套餐除了配特飲外,還會提供前菜及甜品喔!這麼豐富,所以晚餐是貴一點點的啦!

▲ 極上豪華日式盛盒 $188


▲ 溫泉玉子牛肉山賊燒石燒飯 $158

夏日甜點

 

▲ Kuromi凍火山 / My Melody 凍火山 $68 (惠顧任何套餐可選配)

▲ 我對呢個凍火山最有興趣,份量大到同我個頭有得 fight (編按 : 你都知你塊臉大le) ,哈哈! 要食的話真係需要找個人一齊開心 share 才吃得完喔!

 

unwire 女同事後記

這次的 Pop-up Café 第一個帶給我的感覺就係正呀!四周圍都係粉紅色,好靚,相信喜歡粉紅色的讀者一定跟我一樣好開心。但我建議大家約齊四個或更多人一起去,因為每張二人的餐枱只有 Kuromi 或 My Melody 又或者是 SANRIO 的 logo,如果我約齊四個人去,就有機會一次過影齊 Kuromi 及 My Melody 啦!而且六人枱的設計又是另一個款式喔!

至於食物品質方面,由於當日我去的是茶餐時段,未能試齊所有菜式,我覺得甜品質素是 ok 的!特別欣賞田園烤雞卷配沙律,很好味呢!不過由於我早前看過東京版 Café 的相,看到香港的食物款式反而有少少失望,因為有好幾款食物也只是放一個印有公仔的小牌而已,未能突顯餐廳的用心,不過我覺得還是值得去一次潮聖呢!

▲ 這次被分到去 My Melody 的餐桌呢!

▲ 餐廳更有多款 My Melody 的攬枕給顧客自由取用,Fans 除了可以影餐飽,更可以攬住 My Melody 共食呢!

▲ 其實餐廳的影相位不多,只可以到門口的佈置及自己的餐桌不停影,不過當日我收到風,黎緊朗豪坊不同的角落會有齊 Sanrio 最具人氣的七個卡通人物 My Melody、Kuromi、Little Twin Stars、Hello Kitty、Pom Pom Purin 及 Bad Badtz Maru 企定定俾大家去影相呢!大家要留意喔!

 

Published by
Bowl