小編 :「自拍方便、新 Filter 好玩」速試 Olympus PEN Lite E-PL7

Published by
David
Share

自拍幾乎是今年入門「無反」必備功能,所以 Olympus 今日發佈的 E-PL7 也具備「反芒」設計,介面更針對自拍而設,想知佢自拍有幾方便就要留意「小編 試」。(以下有更多資料)

向下反芒 自拍更順手!

PEN Lite (E-PL) 向來印象都是平機,小編 起初以為 E-PL7 純粹是 E-M10 平價版,因為佢個樣同 E-PL6 很似,但兩機分別是屏幕,除了可揭起 80 度取景,還可向下反 180 度自拍。雖然向下反設計感覺奇怪,但實際拍攝時角度反而更易遷就,唯一缺點是用腳架或自拍棒屏幕會被檔住。

▲ E-PL7 擁有「反芒」設計,可向下 180 度方便自拍。

▲ 向下反的唯一缺點是用腳架會檔住屏幕。

自拍 Touch 個芒就得

相機自拍最煩是每次都要按快門,而 E-PL7 最體貼是屏幕可變成快門鍵。每當屏幕反至 180 度後,畫面底部會有 3 個熱鍵,除了快門及美顏,還有一個新增的「自訂 Timer」,它的用途是自訂時間進行每秒拍攝,自拍時未準備好都有多幾張緩衝,不用重再新拍過。

▲ 相機自拍好煩?用 E-PL7 「掂」下個芒就得。

▲ 屏幕反至 180 度時,畫面底部會多了 3 個熱鍵。

玩「部分取色」 唔洗再 PS

當然相機唔可能齋玩自拍,因此 E-PL7 今次再加 2 款 Art Filter,第一款是「復古」讓大家不用任何後製都就拍攝懷舊菲林味道。第二款是「部分取色」,唔知係咩來?相信大家都會睇過一些全張黑白只有主體有顏色的相片,以前可能要用 PhotoShop 慢慢執,現在用 Art Filter 就可隨意選擇相片僅顯示那種顏色,真正「撥個輪」就搞掂。(點解我部 E-M10 冇的?)

▲ 「復古」讓相片變得好像 70-80 年代菲林相片味道。

▲ 「部分取色」會彈出介面讓用家選擇想要的顏色。

▲ 小編 選用 「部分取色」紅色後,拍攝芝士蛋糕就只剩下士多啤梨有顏色。

WiFi 遙控可拍片、加 Art Filter

Olympus 相機的 WiFi 功能都介紹過好幾次,但 E-PL7 就可配合新版 Olympus Image Share,新版加入遙控拍片及 Art Filter 兩項新功能,前者每次只能拍攝十幾秒短片作用不大,但後者可完全操作 Art Filter 令遙控影相功能更完美。

▲ 新版 OI Share 新增 Art Filter 拍攝模式。

▲ 期待很久的遙控拍片功能終於都有,但暫時每次只限拍十數秒作用不大。

反應比 E-M10 慢少少、ISO 3200 仍很滑

這次 E-PL7 規格會跟 E-M10 很接近,除了外殼分別,E-M10 還欠新的 Art Filter(小編 作為 E-M10 用家表示遺憾)。不過,實際使用 E-PL7 介面反應感覺比 E-M10 慢少少,加上不設雙轉盤,改 Setting 自然冇咁爽。拍攝方面,E-PL7 對焦反應跟 E-M10 差不多,而且 ISO 表現都很接近,可用範圍都是 ISO 3200 – ISO 6400 左右。

▲ ISO 測試原圖

▲ 左 ISO 3200 ;右 ISO 6400

▲ 左 ISO 12,800 ;右 ISO 25,600

▲ ISO 400 / F5.6 / 1/1250s。

小編 評:自拍方便、新 Filter 好玩!

E-PL7 配備 E-M10 規格,而且機身又有 180 度「反芒」及新 Art Filter 功能,如果純玩小編 都會選 E-PL7。不過 E-PL7 缺點是零售只限 Kit 套裝選擇,最平依然跟 14-42mm II R 鏡頭,而新款「電動 Zoom」14-42mm EZ 套裝就只限網上店發售。

售價:
$4,990(跟 14-42mm IIR 鏡頭)
$5,990(跟 14-42mm EZ 鏡頭)
$6,990(跟 14-42mm EZ + 14-150mm 鏡頭)
查詢:Olympus(2376 2150)

Published by
David