unwire 特集 : BACK TO SCHOOL 2014 開學 Gadget 選

Published by
皓藍
Share

嗚嗚~ 今日要返學啦,小編皓藍都要回到校園繼續上學啦。 喺 unwire 實習既三個月當然令到我對潮流科技既認識更加多啦,所以返學之前就為各位讀者們講下有咩好 gadgets 推介。以下有更多資料及相片:

微電影介紹:

 

唔怕遲到上堂好 Easy - COOKOO 2 Connected Watch

一般手錶都可以做到報時,鬧鐘功能,但可以話你知有來電,WhatsApp 的就一定要是近期流行的 smart watch 先做到。 COOKOO 2 Connected Watch 比其他 smart watch 的不同之處就係錶面保持返經典既跳針表面,用家自己可以選擇開或關掉智能手錶功能。另外一個有趣的地方就係 COOKOO 2 Connected Watch 係用乾電,所以善忘哥們得救了,唔洗成日提自己叉電。

售價 : $ 998

識帶耳機一定係咁帶 - AfterShokz BLUEZ 2

話說大家睇到呢幅相個陣會唔會覺得有 D 奇怪? 點解個耳機完全無帶喺耳仔入面?AfterShokz 呢款耳機係採用耳傳導技術,只要帶在耳骨就可以聽到音樂。開放式同防汗設計方便做運動的用家可以耳聽八方!(四方來自四周環境,另外個四方來自耳機傳來的音樂)AfterShokz 耳機除咗聽歌重有通話功能,上堂如果想聽個電話就可以帶個耳機神不知鬼不覺咁聽,如果老師問你:「做咩上堂講電話?」;你咪答:「無啊,無戴入個耳仔度點會聽到。」(設計對白)

 AfterShokz BLUEZ 2 採用 BLUEZ 專利的 OpenFit 設計,以骨傳導技術將聲音信號直接傳遞給顱骨,通過骨骼進入聽覺神經。開放雙耳不影響正常聽覺,可以一邊聽音樂同時與其他人交流之餘,更能於使用耳機時對周圍的交通情況或聲音作出反應。由於骨傳導耳機不用佩戴在耳朵裏面,減低因長時間封閉耳道而滋生細菌的機會,亦不會因長時間佩戴而令耳朵不適。

售價 : $ 799

日本品牌充電池仲有 LED - TUNEWEAR TUNEMAX BARREL 6000 PLUS

咁緊係有特別先介紹既! TUNEWEAR TUNEMAX BARREL 6000 PLUS 呢款充電器除咗可以叉電之外重具備 LED 電燈功能, 一物二用。雖然宜家有應用程式將你個手機搖身一變,變成一個電筒。不過,好野唔怕多,一陣電話無電都有個充電器幫你充電都重照到野阿嗎!

TUNEWEAR TUNEMAX BARREL 6000 PLUS 電池容量達 6000mAh,以2.1A 輸出,可為智能手機和平板電腦充電,大約可充滿 2 次手機電源。具備電筒功能的流動電源來說不算太重,大約 131g。佢重有好多顏色選擇,包括珍珠黑,珍珠白,珍珠粉红,珍珠淺綠。

售價 : $ 399

拍拍拍~ muku labs 藍牙 shuttr

呢排香港好多人都中意自拍拍拍,自拍神器,自拍神棍,自拍唔知咩。呢個藍牙 shuttr 唔只拍得,重好睇得同用得。Muku Shuttr 兼容 iOS 同 Android 手機作業系統,甚至平板電腦都可以使用。只係得 6mm 厚度,相當小巧,方便攜帶出門。簡直係旅行居家必備良器!

▲ Muku Shuttr 會隨機附送 3.5 mm 插頭坐檯支架、電話繩及絨布袋,而且有黑、白兩色選擇。

售價 : $ 259

黑白配 JAYS a-JAYS Five for iOS/Windows/Android 耳機

好多靚聲既耳機都無內置 mic,但 a-JAYS FIVE 秉承「重溝通,愛音樂」既信念,當然會比大家聽歌同音樂溝通之於,都會同朋友溝通啦!a-JAYS FIVE 除咗有內涵外,包裝真係好唔錯。全套配套都會服侍周到,有 5 個不同尺碼耳膠選擇,亦會同時送贈貫徹  JAYS 風格既型格耳機盒。

當中 iOS 版本已經通過蘋果認証,對應 iPod、iPhone 及 iPad。播放或暫停音樂、改變音量、歌曲切換及語音支援等,Android 用家在 Google Play 可以免費下載驅動程式 “JAYS Headset Control”,配合不同風格的歌曲。

 售價 : $ 699

 

▲ 各位讀者準備好開學未啊!?

 產品查詢:2553 1151(Towervision)

Published by
皓藍