小編 :「功能夠齊 更好揸手 」- Sony Xperia Z3

Published by
David
Share

Sony 真係兌現承諾 Xperia Z3 真係半年後就面世,雖然僅僅半年,但這次外殼將會重新設計,相機會加強功能,而且音效更加入 Hi-Res Audio,不知整體感覺跟半年前 Xperia Z2 有咩分別呢?(以下有更多資料)

弧邊更好揸

撇除顏色 Xperia Z3 同 Z2 驟眼睇好似差唔多,但實際兩機邊框已經完全不同,Xperia Z3 用的是全弧形設計,有別上兩代的「弧直弧」設計,握住感覺更舒服貼手,重量跟 Z2 差唔多(實際輕了約 10g),而新設計四邊都是金屬邊,但角位卻是橡膠,一方面造了條邊更圓,其次跌落地橡膠起到減傷作用,小編 認為比之前進步。此外,它還升級了防塵防水級別至 IP68,新防水蓋都更美觀,但改用 Nano SIM 對舊用戶升級就唔太方便。

右邊只剩 MicroSD + SIM 卡槽。
左邊只剩 Micro USB 接口。
機身比 Z2 更薄身。
改用 Nano SIM 卡槽。

夜攝「High ISO」手持搞掂

自從 Xperia Z1 開始用 2,070 萬像素 G 鏡頭,去到 Xperia Z3 都會繼續保留此規格,雖然感覺同 Xperia Z2 差不多,但實際上新增或加強了拍攝功能,其中「High ISO」模式讓 ISO 最高設至 12,800 水平,即手持可拍攝夜景,甚至在冇「慢快門」下拍攝星軌,但相質好唔好就真係見仁見智。

▲ 冇慢快門下依然拍攝到「夜空相」,相信手機來說只有 Xperia Z3 做到。

▲ 夜景增強,日景拍攝更是強到「不得了」。

 

新功能「惡搞」又好玩

除了增強 ISO 選項,它還新增「AR 趣拍」、正面特寫、Sound Photo 及「多相機」等模式,中間兩項相信唔難理解,而「AR 趣拍」就是「AR 效果」輕量版,用後畫面不會見到恐龍,但可加入一些水果、炸彈甚至自己畫的 AR 效果,感覺就好似貼紙相玩後製。至於「多相機」是配合其他 Xperia Z3 或 Alpha 相機組合成多角度拍攝,效果似 Album 式一圖多相,但佢就變成實時拍攝(相片/影片),如果用來拍跳舞或滑板花式就可紀錄得更詳細。

▲ 「AR 趣拍」可在畫面加一些趣怪特效,甚至自己畫圖案,感覺比「AR 效果」更彈性好玩。

▲ 「多相機」可連接 3 台 Xperia Z3 同時拍攝,三台機可不同角度,這樣令小編 想起「多啦 A 夢」的六面照相機。

 

性能冇驚喜、屏幕更白淨

Xperia Z3 設計有驚喜,但規格停留 Xperia Z2 就比較失望,它仍搭載 Qualcomm Snapdragon 801 及 3GB RAM,並繼續使用 5.2 吋 1080p Triluminos (IPS) 屏幕,性能仍屬頂級之列,但年尾新機未用 Snapdragon 805 或 2K 屏幕就感覺「差少少」。屏幕方面,顏色跟 Xperia Z2 稍藍一點,白色感覺更白,冇上代微黃情況,可視角度夠闊,平常收看感覺良好,但若果開住「X-Reality」睇相感覺就好「味精」,小編 個人喜歡關掉此功能。

▲ 睇網頁時可以看到 Xperia Z3 (左) 白色比 Xperia Z2 (右) 更光更白,但可事角度就依然咁廣闊。

▲ 開了「X-Reality」模式影像顏色更鮮艷、對比更高,但小編 就不太喜歡過份「味精」。

▲ 搭載 Qualcomm Snapdraon 801 、3GB RAM 規格跟 Xperia Z2 相同。而網絡則支援 FDD-LTE 及 TD-LTE 雙制式,另外還有 FDD-LTE + 2G 雙卡版本。

▲ 這次 Xperia Z3 介面都有改動,主要是 Icon 及文字都放大了。

 

喇叭、耳機更好聲

Xperia Z3 跟 Xperia Z2 一樣用了雙前置喇叭設計,但兩者分別是喇叭明顯改良,音量夠大,而且還設低音效果,小編 試過在車上收看「動新聞」、myTV 及「NOW 新聞」,現在以上三個 App 都可清楚聽見片中對白。至於新增的 Hi-Res Audio,內置 Walkman 已能支援 FLAC / ALAC 格式檔案,小編 用 Sony MDR-XB70 來試聽發現同一首歌 Xperia Z3 音色會較暖,推 In-Ear 音量基本足夠,但推 Headphone 就只是僅僅夠聲。

▲ 係車上收看影片音量都非常充足。

▲ 小編 用自己對 MDR-XB70 耳機收聽 FLAC 檔案,音量足夠(推力一般),音色比其他機較暖。

 

小編 :功能夠齊 更好揸手

雖然 Xperia Z3 同 Xperia Z2 相隔好短時間,但設計出乎意料有大改進,手感更好,相機功能更強,但要數最吸引應該係 Hi-Res Audio 部分,畢竟其他廠都已經有了。售價方面,$5,998 跟 Xperia Z2 推出時一樣,旗艦機來說價錢不過不失,但半年一部新機小編 認真有點太快了。

[divider]
Sony Xperia Z3重點規格一覽:

作業系統:Android 4.4
通訊:GSM、WCDMA、LTE (FDD/TD) / 雙卡 (FDD-LTE + 2G)
熒幕:5.2 吋 1,920 x 1,080 pixels Triluminos
處理器:Qualcomm Snapdragon 801
記憶體:3GB RAM
主鏡頭:2,070 萬像素 G Lens
前置相機:220 萬像素 CMOS
儲存空簡: 32GB + microSD
電池:3,100mAh
售價:$5,998
查詢:SONY (8203 8863)


相關文章:
  • 【現場評測】Sony FE 24-50mm F2.8 G 現埸實試 新焦段+輕巧+畫質媲美第一代 G Master
  • 外媒證實 PS5 Pro 傳聞 預料或在今年年底推出
  • 俄羅斯普京促自主研發遊戲機 要能夠與 PS5、Xbox Series X|S 抗衡

  • Published by
    David