Categories: 作者忘記分類

【串哥報料】連鎖店長:想買 iPhone6 最好行遠D!

Published by
串哥
Share

相信唔少抽唔中獎,排唔到 iReserve、又唔想捱炒價的真 iPhone 用家,呢個時間都準備向馮宅、白盧薈呢D連鎖店埋手,串哥今晚收工果陣就同某大連鎖店店長老友吹水,佢話呢一刻間間舖已經到哂貨,不過要買到就唔係咁易啦……..  以下更多資料:

 

串哥都知呢一刻好多人都想知邊度有 iPhone6 買,所以今晚就同某大連鎖店店長老友傾計,佢話基本上呢一刻間間舖頭都到哂貨,唔理係旺角定北角,銅鑼灣定九龍灣,iPhone 6 同 iPhone 6 Plus 都有得賣,最大既分別只不過係數量多定少。老友仲話好多靚仔 Sales 呢幾日已經 Call 定熟客仔幫佢地留定機,希望遲D可以係佢地身上搵返多D,所以有時遇到生客行埋去買唔到機就係咁解囉!想係連鎖店成功買到 iPhone6?旺角就唔好諗啦!不妨去下一 d 冇咁旺既分店,買到的機會可能會高d!

 

以前一路都聽到係連鎖店買機要「食骨(機連配件一齊買)」,今年情況又點呢?老友話佢地賣既機一般會比先達平 $2,000 左右,因為機價唔可以標得太高,可以一般都係送個 Bluetooth 耳機黎賺返差價,唔多唔少都要食少少骨。咁串哥老老實實問老友 iPhone6 幾時先會跌價,老友就話而家呢D瘋狂炒價根據以往經驗一般都係頂盡維持一個星期左右,真係買黎自用的朋友記住要忍忍手,捱多個零星期,應該就會去返個合理水平啦!

 

串哥老友臨走仲笑笑口爆多句,有人話馮宅 iPhone 6 Plus 唔夠貨賣喎,原因咪就係之前玩左轉網上首賣囉!不過串哥又覺得,點會有人網上賣哂 D 貨而攪到冇貨賣街呢?想知消息堅定流?大家不妨聽日自己去附近舖頭睇下咪知囉!


相關文章:
  • 中國手機市場競爭激烈 iPhone 從銷量首位直接跌至第五
  • 美國 iPhone 啟用率跌 創 6 年來新低點
  • 傳 iPhone 17 Plus 螢幕將縮水 使 Pro Max 版本更有優勢

  • Published by
    串哥