【Unwire TV Live】unwire 快閃聊天室!與你傾盡至 HOT IT 有趣事

Published by
Edward
Share

個半月前,我哋玩了一次新搞作,來了次 unwire 快閃聊天室,上次除了有主持阿薰及女同事 Bowl 外,還請來另一位專責寫 game 同埋專題的同事艾露貓。今晚,我哋 Unwire TV LIVE 的快閃聊天室又番來啦!同樣會傾盡全城至 HOT 有趣 IT 事,究竟今晚又邀請了邊位 unwire 同事做「神秘嘉賓」呢?大家又想唔想知道我哋會講咩至 HOT IT 有趣事?那就不要錯過今晚 9 時開始的 Unwire TV LIVE 了!我們更會即場開放討論區,讓大家可以與阿薰、女同事 Bowl 及神秘 unwire 同事互動聊天哩!

Unwire TV Live 詳情:

日期:2014 年 10 月 9 日(星期四)
時間:9:00pm 至 9:30pm 左右
欣賞位置:unwire.hk/unwirehktv_live(電腦)/ https://www.youtube.com/watch?v=sfKRcCxO8nQ(手機 / 平板)(屆時如以電腦版收睇,會有即時討論區,大家可與主持及神秘 unwire 同事即時對話!)

今晚 9:00pm,Unwire TV LIVE 見!

Published by
Edward