江湖傳聞:旺角第二腦場快將出現?

Published by
串哥
Share

講起旺角,相信唔洗我串哥提起,大家第一時間都會諗起旺電,星際以前就係嘅,不過近年都係集中賣手機、相機產品,電腦野最多都係賣二手機,都唔算係腦場架啦。個日落開去旺電搵班行家傾下計,點知佢地話江湖傳聞旺角會出現翻第二腦場,我當然即刻問係邊度啦,佢就顧左右而言他死都唔肯講個商場名,只係肯話個商場係菜街(即係西洋菜南街)。

事實上,單係菜街已經有唔少商場,究竟邊個商場有潛力取代星際,變番做旺角第二腦場?容許我串哥猜一猜:銀城?荷里活?Chic 之堡?定係兆萬?我自己都無乜頭緒,不過如果你問到我,銀城或者兆萬都係唔錯嘅選擇,舖位多之餘,又可以行到累係商場入面醫肚,樓上或者附近又有唔少手機或者電腦品牌嘅維修中心,真係天時地利人和啦!

有人可能話:旺角本身已經有旺電,再多個腦場,會唔會驚分薄客源呀?其實串哥覺得,深水埗夠黃金高登兩個腦場共存咗咁多年啦,咪又係可以做到互惠互利?如果旺角真係可以有番兩個腦場,其實可以互補不足(可能一個腦場做大舖,一個就做散戶或專賣散件配件),咁對於消費者者來講,就更加 perfect 池啦!所以,無野係無可能嘅!

當然,有人一直記掛住之前 keep 住傳旺電會變身波鞋城嘅傳聞,係咪真就唔知勒,就算退一萬步係堅,有另一個旺角區嘅商場肯接手做腦場,起碼旺角區嘅朋友唔洗買親電腦野都要去深水埗,大家應該都安心 D 啦!

Published by
串哥