小編 :「貴幾百但物有所值!」- Acer Aspire Switch 10 Black Edition

Published by
David
Share

近排 8-10 吋 Windows Tablet 越出越多,但講到實用還是有鍵盤的「合體機」稍勝一籌,除了出名「Transformer」的品牌,先前 Acer 亦推出過 Aspire Switch 10,但近日它們追加 Black Edition,賣點是改用 1080p 屏幕,不知用起來感覺如何呢?(以下有更多資料。)


1,920 x 1,200 睇落更順眼

小編 之前試玩 Switch 10 覺得部機整體好唔錯,但屏幕只有 1,366 x 768 最令人失望,而這次 Switch 10 Black Edition 重點就是改用 1,920 x 1,200 IPS 屏幕,驟眼已經睇得出畫面明顯更銳利,顏色亦比先前鮮艷,無論睇網頁或睇片感覺都比之前好,但屏幕反光問題依然存在,但情況仍可接受。

▲ 屏幕升級至 1,920 x 1,200 後,收看文字比之前明顯銳利。

▲ 用來睇 Youtube 效果更好,可視角度非常闊。不過,雙前置喇叭唔夠大聲是美中不足。

「合體」鍵盤再玩筆

其實 Switch 10 Black Edition 底座設計其實不變,賣點都是「Snap Hinge」磁力連接設計令用戶可輕鬆裝拆,同時亦可反轉安裝令它變成底座使用。此外,Black Edition 還會多跟一支 Active Pen,同一般觸控筆分別是繪畫時不受 Touch Screen 干擾,寫筆記或當滑鼠用都還好,但問題是機身並冇預留擺放 Active Pen,攜帶比較麻煩或容易遺失。

▲Tablet 單手握住重量普通,出街搭車用都唔算大負擔。

▲ 鍵盤打字感覺尚可,雖然感覺有少少「頭重尾輕」,但相比 Surface 那種支架設計感覺較「穩陣」。

 

 

▲ 附跟 Active Pen 賣點是不受 Touch Screen 干擾,

規格不變 反應唔夠爽

雖然 Switch 10 Black Edition 升級了屏幕,但其他配置跟之前 Switch 10 差唔多,搭載 Intel Atom Z3735F 處理器、2GB RAM 及 64GB 儲存空間,電池依舊長達 8 小時,而小編 用 Battery Eater 試過負載可維持約 4 小時,續航力不過不失,但最大問題仍是冇 USB 充電,萬一無電無帶火牛就冇得用了。

▲ 搭載 Atom Z3735F 處理器及 2GB RAM。

▲ 使用 Battery Mark 測試預測使用時間約 4 小時,續航力唔算特別強。

▲ 此機須用專用火牛充電,無法 USB 充電功能是目前最大缺點。

▲ 機內有多款 Acer 管理程式及 Ab 雲端軟件。

小編 :貴幾百 物有所值!

之前 Switch 10 最平都要 $3,998 起,相比 Black Edition 售價 $4,598,但升級了更靚的 1,920 x 1,200 IPS 屏幕,畢竟當 Notebook 或 Tablet 屏幕都係最常用,因此這個升級絕對唔貴,小編 甚至覺得比原版 Switch 10 較抵玩。

[divider]

Acer Aspire Switch 10 Black Edition 重點規格:

屏幕: IPS 10.1吋 1,920 x 1,200 (Gorilla Glass 3)
處理器 Intel Atom Z3735F
作業系統 Windows 8.1 32-bit
記憶體 2GB RAM
儲存容量 64GB eMMC
影像 前置: 200 萬像
尺寸 Tablet: 261.6 (W) x 177.1 (D) x 8.9 (H) mm
Dock w/o HDD: 261.6 (W) x 177.1 (D) x 11.3 (H) mm
重量 Tablet: 585g / Dock w/o HDD: 1,170g
電池續航力 高達8小時
感應器 G-Sensor, e-compass, Gyroscope, Light Sensor, Proximity Sensor
售價: $4,598 (64GB)
查詢:Acer (2821 0200)

Published by
David