2014 最新 iPhone 6 尊貴保護殼 + 補光燈 : ElementCase、Laut、OtterBox

Published by
David
Share

LRT 發佈旗下代理之多款 iPhone 6 產品,當中包括 Element Case、Laut、OtterBox,款式由色彩簡約到全方位保護都有,唔知有冇一款適合你的「大金、細金」呢?(以下有更多資料。)


名牌親民 – ElementCase

ElementCase 向來推出貴價金屬 Bumper 出名,這次它們為 iPhone 6 推出 Sector / Sector Pro 及 BlackOps 等更新型號,同時亦推出經濟的 Ion 及 Soft-Tec 兩款保護殼,前者是感覺跟 Sector 很相似,但物料改為聚氨酯樹脂(TPU)及碳纖維背板;而 Soft-Tec 是一款摺疊保護殼,採用 Tech Grip 緊硬外層,內頁就備有人造皮革,並設卡套可放卡片或八達通,實用得來又有強大保護性。


售價:
$398 (Ion for iP6 /6 Plus)
$128 (Soft-Tec for iP6)
$628 (Sector)
$998 (Sector PRo)
$1598 (Sector Black Ops)

 

顏色先抉 – Laut

Laut 推出海量般的  iPhone 6 / Plus 保護殼,但它們都有「搶眼」的共通點,正如 HEUX 用了仿金屬顏色,驟眼睇好像一塊金磚或銀磚;而 NOMAD 就以地圖配搭顏色,感覺都比較少見。至於其他款式穩有 APEX Folio 及 Slim 等等就分別以摺疊及纖薄為賣點。

▲ 小編 冇用 iPhone 6,但見到 HEUX 都覺得幾吸引。

▲ NOMAD 以地圖為主題。

▲ LUME 是基本系列,其顏色非常搶眼,又不會太厚身。


售價:
$168 (Heux / Slim / Nomad / Lume)
$128 (SlimSkin / Loopie)
$198 (Apex)
$238 (K-Folio)

 

 

保護致上 –  OtterBox

有留意 OtterBox 都知它們的保護套很「重裝甲」,這次它們為 iPhone 6 及 iPhone 6 Plus 推出 Defender、Symmertry 及 Commuter 三個系列,當中 Defender 擁有兩層設計,擁有超強保護性,又不影響 Touch ID 或屏幕運作,而且還附皮帶扣,萬一新 iPhone 放不進褲袋都唔怕!

▲ 雖然 Defender 比較厚身,但勝在跌落地都唔怕。

售價:
$268 (Commuter Series)
$308 起 (Symmertry Series)
$388 (Defender Series)

 

 

Selfie 必備?Nova Wireless Flash

「自拍」靚唔靚,光源其實佔好大比重,所以 Nova 推出一款自拍專用的 Wireless Flash,賣點是外形及重量好像一個名片盒,但它具藍牙可經手機配合補光,內置電池可應付 300 張,但要留意是這是閃光燈,不是用來長著補光呢!

售價:待定

查詢:LRT (2395 3913)

Published by
David