小編 :「大部更好用 期待 4G 版」- Motorola Moto G (2014)

Published by
David
Share

Moto G 是「平價手機」先行者 ,雖然唔係最平,但勝在 Motorola 大牌子同半邊「親生仔」信心點都有保證。最近它們推出 Moto G (2014) ,但面對 Motorola 已被 Lenovo 收購,究竟對新 Moto G 印象有無因此改變呢?(以下有更多資料。)

更好揸!前置喇叭睇片更正

Moto G (2014) 同去年 Moto G 最大分別係屏幕由 4.5 吋增至 5 吋,機身固然大了,但小編 覺得反而更好楂,始終之前 4.5 吋實在太細,其次機身亦唔覺重咗,而且亦冇「內地平機」那種厚的感覺。此外,此機印象最深是改用雙前置喇叭,用來睇片效果更佳,其次背蓋亦改用霧面物料,雖然感覺稍微低檔,但勝在不容易沾上指紋,感覺比較乾淨。

▲ 屏幕增至 5 吋,但手感卻比之前 4.5 吋更佳,而且亦不影響單手操作。(可能小編 手太大…)

▲ 機背鏡頭下方依舊有個凹位,讓手指可擺放在此。

▲ 機背用了霧面背蓋,比之前冇咁易印上指紋。

▲ 這次機身改用前置雙喇叭設計。

▲ 這次測試的屬 3G 雙卡版,但機背內依然提供 MicroSD 卡槽。

 

5 吋芒睇得更舒服

去年 Moto G 屏幕很細緻,但尺寸細睇字始終冇咁舒服。現在 Moto G 2014 屏幕增至 5 吋,雖然解像度不變為 720p,但細緻度唔見得大減,而且睇得亦比之前舒服。顏色方面,感覺同之代 Moto G 差不多,白色自然微微冷,但可視角度一樣咁闊,以平機來說屏幕質素相當不錯呢!

▲ 屏幕增至 5 吋,觀看文字感覺比之前更舒服自然。

▲ 擁有前置喇叭設計,睇片聲畫效果都比之前更佳。

規格不變、3G 版有得插卡

新舊 Moto G 推出相隔一年,但小編 比較失望是新機規格竟然不變,一樣搭載 Qualcomm Snapdragon 400、1GB RAM 及 8GB / 16GB 儲存空間,而電池亦維持 2,070mAh 容量,唯一慶幸的是這次 3G 雙卡版提供了 MicroSD 擴充設計,不像去年要等到 LTE 版才有。操作方面,預載 Android 4.4 及 Google 原生介面,操作極之順暢,機內亦會有數個 Moto 備份及輔助程式,幫助用戶把舊機資料轉到新機。

▲ 搭載 Qualcomm Snapdragon 400 處理器及 1GB RAM,於 Antutu 可錄打 18.338 分,成績跟上代 Moto G 差不多。

▲ 雙卡介面跟之前差不多。而小編 開了省電模式粗略試玩一日,係有打機情況下用了 7 小時仍有 60% 電量左右,續航力都算唔錯。

相機有進步!

Moto G 推出時曾經說過相機有唔錯表現,可是小編 就覺得好普通。來到 Moto G 2014 相機終於升級到 800 萬像素,前鏡頭亦有 200 萬像素,但拍片就維持 720p 不變。至於拍攝介面,這次會繼續用 Google 相機介面,即小編 最討厭的冇快門鍵的操作方式,幸好這次對焦反應比較快,操作感覺稍有改善。至於相片,像素雖高,但細節雜訊比夠明顯,感覺比 Moto G 進步,但感覺仍是普通水平。

▲ 機內繼續預載 Google Camera 拍攝介面,特色是不設快門鍵。

小編 :「大部啲更好用!期待 4G 版」

這次 Moto G 2014 主要改動是升級至 5 吋屏幕,雖然規格驚喜不大,但有得加插 MicroSD 及前置喇叭都改善了使用體驗,而且售價維持 $1,798,價錢都算不過不失,唔知 4G LTE 版本又會幾時推出呢?

售價:$1,798
查詢:BrightStar(2980 8088)/ 3 香港(3166 2222 )

Published by
David