Categories: 遊戲情報

遍地開花!全港明日起現記憶碎片,尋獲者可換刺客教條:大革命

Published by
艾露貓
Share

刺客教條遊戲內不時都要尋找世界內的記憶碎片,以重組先祖的回憶。隨著新一集 Assassin’s Creed Unity 快將推出,本地 Ubisoft 亦用此概念與大家玩遊戲,於本港各地找到記憶碎片將可獲得新作乙套。

Ubisoft 將於香港各地放置多個刺客印記「記憶碎片」,由明日起至 11 月 27 日將每日不定時上載其所在位置的相片至 Facebook,參加者只要找到記憶碎片及其金屬條碼,將可換取 PS4、Xbox One 或 PC 版本的 Assassin’s Creed Unity 。

以下為官方新聞稿:

黑白癲倒指鹿為馬嘅亂世中,正正需要有勇有謀嘅烈士。自命不凡嘅你,能唔能夠破解網上嘅謎團,搵到收藏響香港各處嘅刺客記號呢?

革命種子早就散佈我城每個角落,只要你緊貼Ubisoft SEA FACEBOOK每日動態,去到提示嘅地點,搵到「刺客組織」嘅「記憶碎片」,即可以奪得Assassin’s Creed Unity遊戲一套。旋即化身為刺客,將暴君同貴族等特權階級消滅,同廣大民眾團結一致,建構出自由平等嘅新時代。

遊戲細則:

1.        由11月8 日起至11月27日,Ubisoft每日不定時上載提示相片至Ubisoft SEA FACEBOOK。參加者只要到提示地點找到「刺客組織」的限量「記憶碎片」上的金屬條碼便可換領遊戲片乙隻;
2.        換領方法: 由11月13日起,憑「刺客組織」的「記憶碎片」及金屬條碼,即可於EUSGAMES (地址:旺角信和和中心商場閣樓 M43 舖) 換領Assassin’s Creed Unity Xbox One或PS4或 PC 遊戲片乙套;
3.        Ubisoft對一切有關是次活動之事宜保留最終決定權。

 

*圖片僅為參考示意圖,並非實際擺設位置

 

Published by
艾露貓