小編 :「相機、平機?兩頭唔到岸」- Nubia Z5S mini LTE

Published by
David
Share

轉眼就到聖誕節,又係時候走去影下聖誕燈飾,即使大家唔會帶相機,但都會用手機拍下來。最近 Nubia 有部 Z5S mini LTE 就聲稱相機可媲美 DSLR 級數,但售價只是兩千頭,究竟實際效果如何就等小編 試玩一下。(以下有更多資料。)

扮相機介面!影相「麻麻地」

Z5S mini LTE 只係一部中價手機,但配備 1,300 萬像素 Exmor RS 感光元件及 F2.2 光圈鏡頭,單單規格已拍得住貴價手機,可更利害是拍攝介面,因為拍攝畫面竟然備有水平儀,小編 感覺同自己的 E-M10 有幾分似。它備有 3 種拍攝模式,其中包括 Auto 及多了 Time Lapse 的 Fun 模式,而最後的 Pro 就是手動設定,雖然不至於可調光圈快門,但有水平儀、可調 ISO 等選項。不過,我試拍時發現反應很一般,平均 1 秒才對到焦,而且相片亦唔見得非常突出,特別是「油畫」問題比較嚴重。

▲ 擁有 1,300 萬像素 Exmor RS 感光元件及 F2.2 光圈鏡頭。

▲ 很少有手機拍攝介面會加入水平儀設計,而且對焦及測光點亦可以更改。

▲ Pro 模式手動可調整 ISO、曝光及構圖線等功能。

▲ 兩張相片都係用 ISO 100 進行拍攝,驟眼睇幾「Sharp」,但在電腦放大後「油畫」問題都頗為嚴重。

 

平機都有 ac WiFi

除了主打相機, Z5S mini LTE 也是一部平價 LTE 手機,它配備 4.7 吋 720p IGZO 屏幕,機身比「紅米」輕薄,而機內搭載 Qualcomm Snapdragon 400、 2GB RAM 及 16GB 儲存空間,雖然操作很順暢,但版本是較舊的 Android 4.3。網絡支援上,它僅支持本地 FDD-LTE 制式,但值得留意是它居然有 802.11ac WiFi 制式,作為平價機是有點驚喜。

▲ 搭載 Qualcomm Snapdragon 400 及 2GB RAM,於 Antutu 可錄得約 18,190 分,成績跟 Zenfone 5 LTE 等差唔多。

▲ 雖然 Nubia 用的是自家操作介面,但唔知點解小編 覺得同「紅米 Note 」很似。

▲ 跟 紅米 Note 4G 比較之下可看到 Z5S mini LTE 相當薄。

▲ 雖然未能換電,但裡面仍可插入 Micro SIM 及 MicroSD 記憶卡。

▲ 4.7 吋屏幕機身拿起又輕又薄,單手操作完全不成問題。

 

小編 :相機、平機?兩頭唔到岸

nubia Z5S mini LTE 擁有超強相機規格及操作介面,但可惜對焦及相片質素未能追上,令原本想打造的「平價 4G 拍攝手機」形象無法實踐,而且定價 $2,345,平又唔算平,相機又唔算「超班」,如果售價可便宜一點,買來當平價手機都尚可考慮。

售價:$2,345
查詢電話:ZTE(HK) (3759 0622)

Published by
David