unwire 女同事分享 買耳機做聖誕禮物指南

Published by
Bowl
Share

各位 unwire 讀者好!又係我 Bowl 呀 ~ 踏入 12 月,第一時間當然係諗起聖誕節啦 ~ 唔知各位諗好晒聖誕禮物未呢?無頭緒都唔緊要,因為我已經一早準備好 ~ 今次就等我阿 Bowl 同大家分享下聖誕禮物指南啦!

今年聖誕我要準備四樣禮物比唔同親戚朋友,第一係我好姊妹、第二係我阿哥、第三係我細妹,至於最後係邊個?就賣個關子先!其實送乜野禮物- 我真係諗到好頭痛! 我想份禮物每個人都用得著,夠實用就唔會得個擺字…最好有一間舖頭選擇又多,又可以比到多d idea 比我,唔使煩嘛! hehe =)

▲今日我嚟到尖沙咀 The One 8樓一間手機潮物精品店,入面除左耳機外,仲有其他隨身gadget 如電池、電腦背囊、手機保護殼、喇叭等等,有好多野睇啊!

▲首先我一嚟就睇中咗呢對 Shure SRH144 耳機,炭灰色外型又幾sharp!

▲店入面仲有試聽區,可以比客人拎上手試聽,搵吓有無嗰對 Shure 先!

▲搵到呀!而且拎起上嚟好鬼輕!原來得 150 gram。

▲雖然我平時都只係用手機聽歌,唔係乜野金耳朵,不過同我之前的耳機比起上來,Shure SRH144 聲音比較自然,睇盒介紹話係半開放式,唔怪之聽落Bass唔會太勁、亦比較開揚。

▲呢個耳機仲可以摺埋放入袋,拎出街就更方便啦!舒舒服服聲又甜,我決定買佢比我好姊妹!佢鐘意型格炭灰色呢。

▲睇完 Shure SRH 144 其實隔離我仲睇到個外表差唔多、銀灰色嘅 Shure SRH 145m+,唔知有咩分別呢?等我試埋先。

▲呢對 Shure SRH 145m+  睇盒說明係封閉式耳機,戴落比 SRH144更加隔音,而聽落呢,低音更加有力,應該比較適合聽 pop music,而且佢有埋三鍵式線控,拎埋”made for iPhone” 認證,可以講埋電話呢!

▲我阿哥好鍾意低音,而且仲用 iPhone6,呢個 SRH 145m+ 就啱晒佢啦!同對 Shure SRH 144 仲好似一對咁,順便幫埋佢地綴合都唔錯啊。

▲之後就要搵對比我細妹嘞,佢話過想要對入耳耳機,唔想再用手機原裝喎!睇下有乜細細對,啱女仔戴嘅先!

▲係度就比我發現咗呢對 EOps NOISEZERO iXi 2.0,有紅同藍兩款。

▲說明話佢有 Narrow Sound Tube 細小直徑耳內導管設計,可以減少耳塞喺耳道不舒服嘅情況。咁就啱晒我耳仔細嘅阿妹啦!

▲原來呢個系列係由周柏豪代言,我拎起隻demo,耳塞部份的確比較細,睇落去半透明紅真係幾型啊!

▲我本身其實比較少用入耳式耳機,不過呢款 iXi 2.0 設計到同時支援兩款戴法,掛耳又得,順戴又得,戴得都幾舒服。我見隻demo 用矽膠塞,原來隨機仲送多一對美國Comply Ts-100 耳綿,鐘意重d低音又得,鍾意少d音染又得。靚仔店員話呢隻個單元用左一款特強磁鐵,動態更好,細節又清晰。買比細妹,應該係音質大升級呢,haha。

登登登櫈~ 咁最後一份禮物係買比邊個嘅呢?咪就係我自己囉!聽開嗰對耳機條線就嚟斷,係時候買對新耳機比自己做聖誕禮物啦!都唔係好過份啫,係嘛?

▲咁我究竟揀邊種耳機好呢?你估唔估到先!

▲睇咗咁多對耳機,其實我自己想要嘅,係藍牙優先呢!畢竟我成日去跑步,有條線扯住扯住,都幾麻煩 (所以咪就嚟斷囉….)。

▲所以我就揀左呢對 Philips SHB5800,佢支援以NFC 完成藍牙配對,好鬼方便。加上我呢排操緊渣馬,呢對耳機方便在有耳扣作為固定,唔怕跌出嚟,亦有基本防汗機能(IPX2),咁就 fit 晒我啦! 在基本黑白色之外,我就揀左呢對紅色聖誕特別版,好鬼鍾意呀

▲睇完我嘅介紹,希望對你都有幫助啦!今次係咁多,我去買花花紙包禮物先,下次再同大家分享!Bye Bye ^_^ /

補埋今次試啲耳機嘅資料比大家:

Shure SRH144

建議零售價:$450

Shure SRH145m+

建議零售價:$550

EOps Noisezero iXi 2.0

建議零售價:$649

Philips SHB5800 紅色特別版

建議零售價:$499

產品查詢:
Shure: Winner Smart 2618 7388
EOps、Philips: 永利達國際 2407 1118

場地提供: Echoboomer @ THE ONE


相關文章:
  • 雙籃式設計 9L 容量 Philips 全新氣炸鍋歐洲上市

  • Published by
    Bowl