Categories: 音樂耳機

10mm 動圈平民版 KEF M100 金屬耳機

Published by
David
Share

近年好多音響名牌都進軍耳機市場,好似 KEF 這兩年都推出了 M500 及 M200 兩款耳機,強烈金屬感外形設計,又有良好音質,但兩千幾蚊對耳機實在唔係所有普羅大眾負擔得起。因此聖誕前夕,它們加推更經濟的 M100,除了保留金屬設計,這次還有黑白以外顏色可選擇。(以下有更多資料。)


彩色金屬殼 仲有線控

M100 是 KEF 目前最入門耳機型號,雖然外表冇 M200 咁誇張,但外殼依然係金屬製,設計有點似乎粒「膠囊」,還備有跑車藍、日落橙、香檳白及鈦金灰等 4 種顏色選擇。規格上,它用了 10mm 釹磁鐵全頻單元,配合金屬膜及聲學管設計,小編現場試過感覺高音平衡,低音清晰,但唔太夠爆炸力。此外,M100 亦會附帶線控及收音咪設計,可對應 iOS 裝置運作,而凡於 12 月 31 日前於 KEF Store 購買 M100 耳機還可免費獲贈雕刻服務,咁送俾心愛嘅人就更 Sweet 喇!

▲ M100 體積細小,但外殼依然金屬製,而且還有多款顏色選擇。

▲ 備有線控設計,可對應 iOS 裝置。(可在線控背刻字)

▲ 隨機會跟三款大細耳膠。

▲ 同場加映白色版 M500。

售價:$1,230 (M100)、$2,680(M500)

查詢:KEF Store(2877 1778)

Published by
David