小編 :「人氣大眼仔手機果然 Cute!」- LG AKA 手機速試

Published by
David
Share

想買手機俾女朋友又要有心思?最近有舖頭返咗 LG 新出嘅 AKA,佢同一般型號唔同,因為一睇見佢對「大眼仔」就知佢賣可愛,究竟佢有啲咩趣怪功能,想知就等小編 同大家試下喇!(以下有更多資料。)

「大眼仔」超得意、手感唔錯

LG 凈係識賣平、賣規格?咁又未必,這次 AKA 就用咗「卡通」主題,部機有點似 G3 Beat / G2 Mini,但最特別係有個「蓋唔晒」的面蓋,目的係用來顯示 AKA 主題的大眼睛,蓋住開機「大眼仔」就會眼眨眨,想睇時間?把蓋拉下少少就有日期、時間及簡單提示,感覺好似「推蓋機」咁。講返部機,佢配備 5 吋屏幕,機背都有背鍵設計,拿起有點似 G2,但背鍵移到靠頂位置,按下時更「順手」,不像 G2 Mini 須曲起手指。此外,AKA 有四種顏色:藍、白、黃和粉紅色,不同顏色代表著不同角色的性格,正如小編 手頭的粉紅色,角色眼神比較凌厲,感覺好像俾女朋友監視咁。

▲ 5 吋屏幕機身,拿起單手操作都沒大問題。

 

▲ 背鍵移到更頂位置,按動時手指更舒服。另外,機背用了凹凸紋設計,有助防止滑手。

▲ 面蓋推開時會顯示時間及日期等訊息。

▲ 背蓋可以打開,裡面可插入 MicroSD 及替換電池。

▲ 跟來配件非常豐富,有兩顆電池連充座、USB 線、火牛及耳筒。

入門機配置 勝在 1.5GB RAM

AKA 並非貴價機,因此它只配備 5 吋 720p IPS 屏幕及 Qualcomm Snapdragon 400,唯一有驚喜是有 1.5GB RAM,配置比平價機好少少,而且還可插卡換電及支持本地 4G LTE 網絡制式。此外,此機預載 Android 4.4 及 LG UI 介面,用起來有點似操作 G2,操作順暢,而頁面多了 AKA Widget,感覺唔似一般機咁悶。

▲ 搭載 Qualcomm Snapdragon 400 處理器及  1.5GB RAM,於 Antutu 錄得 20,272 分,成績跟紅米等平價機差不多,但勝在有 RAM 多點。


▲ 操作介面跟 G3 大同少異,但頁面會多了 AKA 的主題 Widget。

▲ 跟 G3 一樣都有 Smart Cleaning 等功能。

▲ 小編 插入 csl. SIM 已順利使用 4G LTE 網絡。

▲ 800 萬像素主鏡頭,對焦反應一般,相片細節都算清楚,但雜訊稍為明顯一點。


相關文章:
  • Samsung OLED 電視機 今年將使用更多 LG WOLED 面板
  • Meta、LG 合作 Quest Pro 2 項目 挑戰 Apple、Google、Samsung 頭戴裝置

  • 有公仔陪你玩

    叫得「主題機」 AKA 唔會只有外形及介面咁少野玩,其實 AKA 包裝裡還有一件特別配件,佢就係機身顏色的主覺 Figure 公仔,唔好以為佢「得個擺字」,打開 AKA Widget 裡的相機功能就可用佢拍攝 AR 效果,有得影之外,按動它還有表情及動作。

    ▲ 包裝會跟來相關的 Figure 公仔。

    ▲ 打開 Widget 就會見到底部相機一欄。

    ▲ 打開後對正 Figure 就公仔就會以 AR 呈現在屏幕上,按動打還會發脾氣,超搞笑。

    小編 :夠晒 Cute 但貴咗啲!

    AKA 係 LG 近年少見的主題手機,外形及主題設計都幾有心思,但入門機規格賣 $3,000 始終有點貴,不過如果「乙水」到女朋友貴少少都值得嘅!

    售價:$2,950
    查詢:吉之田(9142 1374)


    相關文章:
  • Samsung OLED 電視機 今年將使用更多 LG WOLED 面板
  • Meta、LG 合作 Quest Pro 2 項目 挑戰 Apple、Google、Samsung 頭戴裝置

  • Published by
    David