唔好 miss ! 快速 3 步將香港 2015 公眾假期入手機

Published by
Edward
Share

好多時我地 Plan 野 miss 咗公眾假期的話,可能會蝕底甚至出事!unwire 教大家將 2015 年法定假期匯入手機 / 平板入面吧!

政府體貼俾假期 source

其實政府呢一兩年都有透過 1823 推出包含香港公眾假期的電子日曆,俾各位 unwire 讀者輕易將香港公眾假期加入手機或平板的日曆中!大家只須按以下教學,幾個簡單步驟就可以將 2015 年香港公眾假期加入你的手機中啦。

 

iOS 篇

Step 01:首先進入「設定」–> 「郵件、通訊錄、日曆」,然後選取「加入帳戶」。

Step 02:然後選取「新增已訂閱的日曆」。

Step 03:然後在「伺服器」一欄中輸入日曆來源連結,繁體中文:http://www.1823.gov.hk/common/ical/tc.ics;簡體中文:http://www.1823.gov.hk/common/ical/sc.ics;英文:http://www.1823.gov.hk/common/ical/en.ics。輸入後按「下一步」–>「儲存」。

Step 04:匯入成功!

 

Android 篇

Step 01:進入用來同步手機日曆的 Google 日曆,然後點按左欄「Other Calendars(其他日曆)」的「Add by URL(輸入網址以新增)」。

Step 02:然後在「URL」一欄中輸入日曆來源連結,繁體中文:http://www.1823.gov.hk/common/ical/tc.ics;簡體中文:http://www.1823.gov.hk/common/ical/sc.ics;英文:http://www.1823.gov.hk/common/ical/en.ics。輸入後按「Add Calendar(新增日曆)」。

Step 03:日曆成功匯入 Google 日曆了!

Step 04:然後回到手機 / 平板並打開日曆程式,選擇「立即同步」,伺服器內的資料就會同步到手機 / 平板上。

Step 05:然後進入「日曆」,再勾選「香港公眾假期」。

Step 06:2015 年的香港公眾假期就成功加入到手機 / 平板的日曆程式了!

好了,假期教了大家入落手機 / 平板,如果大家漏睇今朝 Edward 教大家的 2015 年的請假攻略,唔知點樣請 27 日放足 81 日假?禁下面連結就可以睇得番架啦!

請 27 放 81 日!2015 年打工仔「攞假」全攻略

http://unwire.hk/2014/12/30/2015-get-holiday-bible/top-news/

Published by
Edward