Categories: 科技新聞

變形金剛劇情變現實?俄羅斯打算 10 年內月球建基地!

Published by
Edward
Share

再次登陸月球,相信係唔少國家的夢想,但估唔到近期經濟出問題的俄羅斯,竟然是其中一員!根據俄羅斯衛星網表示,研發「泰梅爾」超輕型火箭的俄羅斯「LIN Industrial」打算在十年內,耗資 5,500 億盧布(約 HK$705 億)在月球打造基地!莫非變形金剛的故事將會變成現實?

根據該公司的首席設計師伊林表示,打算在月球南極的 Malapert 山部署第一個月球定居點,因為該處可以直接看到地球的平坦高原,能保證月球與地球之間有良好的通訊表示。而這位置亦是十分好的著陸位置。不過這位置,全年有 89% 時間有太陽照射,黑夜一年持續時間只有幾次,不超過 3-6 晚,所以如果大家想移民月球,就要先克服在日間睡覺這個挑戰了(不過對於香港人來講應該唔難掛 lol)。

如果有朝一日,大家真係可以成為「月球上的人」,唔知會唔會有興趣移民呢?不過先不論有興趣與否,首先移民月球,應該會是比移民到地球任何一個國家都要「重皮」吧……

來源:俄羅斯衛星網

Published by
Edward