【R.I.P】你玩過未 ? 70 – 90 後回憶 : 林保全配音《叮噹大富翁》

Published by
Edward
Share

林保全先生的聲音陪伴著很多香港小朋友長大, Edward 也是其中一位,他的離世實在令人感到可惜。不過作為生活科技網站 unwire 的編輯, Edward 想起林保全先生的,除了叮噹的卡通外就是這個《叮噹大富翁》的電腦遊戲了,所以立即拿回來重新安裝懷念一下,原來 Win 8.1都可以運行

 

Pentium 233 MMX

講番起叮噹,可以講得上係 80 後、90 後其中一套最鍾意的卡通片,而在 90 年代尾,仲記得 Edward 初買第一部電腦(Pentium 233 MMX 處理器年代),頭一批會買的電腦 game,就係呢隻 1998 年 Gameone 出產的《叮噹大富翁》。今日,為咗懷念林保全先生(game 入面係佢配音架!),於是又拿番出來玩咗陣……又懷念起少年的瘋狂打機時代。

唔知各位 unwire 讀者第一部電腦同第一款自己買的電腦遊戲係咩呢?信和抄 Game + 黑白印影 Menu + 紅色玻璃紙 Check 密碼的電腦遊戲年代,各位 unwire  讀者又有無經過呢?

原汁原味配音

當年因為「阿土仔」成功帶起電腦大富翁大熱(電腦 Mon 仲係 640 x 480 解像度年代……),而呢隻《叮噹大富翁》,就係 98 年時期的產物,除咗可以最多 4 個人玩(嘩,勁囉當年,3 個朋友迫埋係個 keyboard 度玩再加埋 Edward 用 mouse,真係好鬼懷念~~~),最正係配音同電視上面嘅《叮噹》完全無分別,原班人馬上陣,而且對白都好正,例如:叮噹買地個時會講「呢度唔會有老鼠掛」,正!今天 edward 突別懷念大雄同叮噹兩把聲…

原裝 CD 安裝碟 (From unwire.hk 讀者 Raymond Fung)

遊戲入面嘅配音完全同電視版《叮噹》無分別呢!

重拾少年「簡單」樂趣

其實近年唔少 PC game 都係好「官能刺激」地側重畫面及聲效,Edward 覺得咁係唔夠,遊戲內容及可玩性都不能忽略,令好多 game 玩落去變咗「空洞派」。反而事隔多年,拿番起呢隻《叮噹大富翁》,雖然畫面十分粗糙(都好正常啦,成近廿年之前嘅 game 來啦!!!),但玩落真係幾有味道。如果各位打機有一定年資嘅 unwire 讀者仲有呢隻 game,拿番出來裝番,懷念下林保全先生把聲,都係幾唔錯的選擇。(不過各位 unwire 讀者們要記住,玩呢隻 game 時一定要 right click 遊戲個執行檔,然後揀「疑難排解相容性」並選擇「Windows XP」,否則玩玩下會 crash 的……)

 

道具盡情懷念叮噹「百寶袋」

玩法基本上同其他咩《富國天下》系列(即係三國版大富翁)、或者台灣出嘅大富翁系列無分別,都係移動、買地收租、玩小遊戲、用道具等等,而《叮噹大富翁》的精萃,除咗係配音之外,當然唔少得叮噹百寶袋入面嘅道具啦,基本上都好齊,唯一 Edward 覺得美中不足嘅,係用道具個時無咗卡通片入面「叮叮叮叮(咩音大家自己配啦)」的音效,如果有埋就 perfect 池了!

叮噹的道具好齊全哩!

用道具個時畫面會暗咗,然後就有動畫展示動具功用(好似 Edward 呢次用「一分為二刀」,就可以將角色 copy 多個,一次可以買哂前後兩塊地皮,都咪話唔爽!當然,如果之前個格有不幸事件,都一樣會中招 sosad……)。

一 mouse 走天涯

相比而家好多 PC game 都要鍵盤滑鼠並用,當年呢隻《叮噹大富翁》,單機版個時,你想齋用 keyboard 玩可以,想齋用 mouse 玩亦得,基本上都係上下左右加埋兩個制,操作超 easy,所以記得拜年個時,部電腦就係因為呢隻 game 而俾表弟、妹或者其他親戚「佔領」,搞到 Edward 想打 C&C 都唔得,唉……

基本上當年玩《叮噹大富翁》,用一隻 mouse 已經可以走天涯了。

(後記:來緊農曆年會係戲院上個套《STAND BY ME: 多拉 A 夢 3D》應該會係林保全先生最後為叮噹配音嘅「遺作」,唔知各位 unwire 讀者會唔會同 Edward 一樣,入戲院支持一下,憑弔呢位應該係香港配音史上最成功的天才的聲線呢?)

Published by
Edward