重量級嘉賓坐鎮!CES 回顧 + 2015 科技發展預測(硬件篇)

Published by
Edward
Share

終於踏入 2015 年啦!而新一年的 Unwire TV 亦隨著假期結束而回歸。每年第一個星期,相信大家都知道是重量級科技展 CES 的日子。而在今集 Unwire TV,我們就請來兩位重量級嘉賓:香港互動市務商會主席方保僑 Francis 及新傳媒 Chief Digital Officer Dom 上來,同大家回顧 CES 2015 有咩吸引產品,以及預測 2015 年硬件方面的科技走勢。當然唔少得就係同兩位嘉賓同埋兩位主持人薰、Bowl 一齊邊睇直播邊傾計啦。所以今個星期就唔好錯過星期四晚 9 點的 Unwire TV LIVE 直播了。

Unwire TV Live 詳情:

日期:2015 年 1 月 8 日(星期四)
時間:9:00pm 至 9:30pm 左右
欣賞位置:unwire.hk(電腦)/ https://www.youtube.com/watch?v=NNtErzvOPAM(手機 / 平板)(屆時如以電腦版收睇,會有即時討論區,大家可與嘉賓、主持即時對話!)

聽晚 9:00pm,Unwire TV LIVE 見!

Published by
Edward