Categories: 手機測試評測

小編 :「規格尚可 勝在可換電」- HTC Desire 620 Dual SIM

Published by
David
Share

之前 HTC 發表 Desire 820 平價版 Desire 620 Dual SIM,兩部機驟眼睇好似單純大細屏幕,規格又削弱少少,但價錢又平一節,唔知用起來實際又會邊部抵玩啲呢?(以下有更多資料。)

外表像 820 但手感不一樣

Desire 620 Dual SIM (下稱 Desire 620) 好多人認為只係 Desire 820「縮水版」,可是小編 拿到真機就發現佢其實好唔同,外表好似單純把屏幕縮細,但拿起 Desire 620 就會感覺到明顯較厚,繼而令單手操作好似同 5.5 吋的 Desire 820 分別不大,小編 自己都係僅僅得,而且仲有少少「墜手」。不過,以上種種問題全都源於此機原來可以拆蓋,機背內有 2,100mAh 電池及 2 個 Micro SIM 卡槽,難怪部要做厚點才行。最後, Desire 620 雖然有上下喇叭,但實際佢係冇 BoomSound,聲音都由下方發出,鍾意用喇叭睇片就要留意。

▲ 雖然 Desire 620 屏幕細了,但拿起可以清楚感覺到機身較厚,令手感跟 Desire 820 不是差很遠。

▲ 機背都是反光面膠製外殼。

▲ 機身變厚的原因是可以拆蓋,而且還可插入 Micro SIM 及更換電池。(一邊是 4G 一邊是 2G)

▲ 雖然設計上 Desire 620 都有上下喇叭,但實際並冇 BoomSound,只有下方喇叭才會出聲,上方側是聽筒。

屏幕「意外」體驗

起初以為 Desire 620 冇乜特別,但想唔到「著機」後小編 都不感檢查雙眼同睇下係咪仲有膠紙未搣,因為最近試過的 $2,000 以上手機都未試過會好似 Desire 620 咁屏幕有層霧,感覺完全唔似 720p 屏幕,小編 估計原因一來是屏幕保護玻璃質素,二來是 LCD 與玻璃之間有較多「虛位」導致內部反光,令畫面總是覺得唔 Sharp。除此之外,屏幕仲有暖色溫及亮度不足問題,簡單說唔討好。(小編 特別找來零售版跟手上的比較,發現情況差不多。

▲ 屏幕明明係 720p 但睇落感覺總是少少朦,唔太似 720p。

▲ 看反光就可以看到 Desire 620 保護玻璃的影像比較化同較灰。


▲再看看玻璃與 LCD 之間的「虛位」,Desire 620(上方) 距離亦較明顯。(下方是「紅米 Note」)

▲ 屏幕亮度也是 Desire 620 的弱點,打側就已經變得非常暗。

操作順暢 相機少功能

Desire 620 除了屏幕,改動包括改用 Qualcomm Snapdragon 410 及 1GB RAM,雖然配置削弱,但配合 Android 4.4 及 Sense UI 操作都很順暢。其次,主鏡頭會稍降至 800 萬像素,都有基本手動設定,試拍過反應不差很遠,只是相片放大「油畫」比較明顯,而且 Desire 820 有的功能如「前後拍攝」就被省去。

▲ 配備 Qualcomm Snapdragon 410 及 1GB RAM ,操作仍很順暢,而 Antutu 大約錄得 20,000 分。

▲ 此機支援 4G + 2G 網絡的雙卡雙待,但主卡及副卡須人手切換。

▲ 拍攝介面仍提供有限度手動設定,但模式就只剩影相及自拍。

▲ 相片雖然冇乜雜訊,而且很平滑,但細節存在「油畫」問題。

小編 :規格尚可 勝在可換電

Desire 620 雖然規格削弱,但部機有得換電同插 Micro SIM,撇開屏幕整體表現都唔太差,唯一係售價稍為過了心理關口,如果定價 $2,000 以下或同價配置 1.5GB/2GB RAM 就會較吸引,不然其實考慮 Desire 820 更實際。

售價:$2,198
查詢:HTC(3077 5588)

Published by
David