小編 :「機大但薄身 + 弧邊手感佳」- 速試小米 Note

Published by
David
Share

小米今日在北京發佈 2015 第二款手機「小米Note」,聽個都知目標是針對 iPhone 6 Plus 及 Note 4 等機種,除了屏幕增至 5.7 吋,這次機身更採用雙玻璃面等設計,想知這部比「小米4」更高規格的手機表現係點,就等小編 係北京現場同你試。(以下有更多資料)

「堅」好薄 單手都拿到

小米推出「紅米 Note」後,相信好多 unwire 的讀者都以為「小米 Note」只係「小米4」放大版,但事實小編 試過真機可以肯(肯)定話俾大家知感覺完全唔同,因為「小米 Note」拿上手真係好輕好薄,雖然佢實際厚 6.95mm,薄機來說未算最薄,但佢最利害係使用雙玻璃面設計,前面是 2.5D 弧形玻璃,背後是更弧的 3D 玻璃(感覺有點似 Note Edge 的弧邊),這樣手握時就有更貼手,再加上邊框都是金屬製,拿起有 iPhone 6 Plus 及 Note 4 感覺但更輕更薄,設計有驚喜,但可惜是外表仍離不開其他機的影子。(白機有點似 Note 4)。

 ▲ 大屏機來說,小米 Note 的確很輕很薄,單手操作都勉強可以。

▲ 機身驟眼睇已經比正常手機薄身。(右是 Oppo Find 7 )

▲ 機上只有一個雙 SIM 卡槽,內裡可放一張 Micro SIM 及 一張 Nano SIM,但切記此機不能擴充 MicroSD。▲ 底部設有喇叭。


相關文章:
  • 【評測】小米 14 外形 手感 相機 屏幕 效能開箱評測
  • 【評測】小米 14 Ultra 外形 手感 相機套裝 影相拍片 屏幕 效能開箱評測
  • 【評測】Redmi Buds 5 Pro 外形 佩戴感 功能 音質開箱評測

  • 自拍鏡頭有驚喜

    「小米 Note」另一有驚喜係相機,小編 指o既唔係鏡頭「平」過 iPhone 6 Plus 或機背使用 1,300 萬像素 OIS 鏡頭,而係機前用了 2µm 像素體積的 400 萬像素前鏡頭,規格跟 HTC 的 Ultra Pixel 相似,但小米把它放在前鏡頭,簡單說即係可自拍更具細節的相片,而小編 睇返試相發現背光自拍頭髮等細節依然很清晰,效果唔錯!喜歡自拍的 unwire 讀者應該會喜歡。主鏡頭方面,這次主要係加入 OIS 光學防手震,像素一樣是 1,300 萬,但光圈就比「小米4」細少少為 F2.0,不過佢仲有雙色 LED 補光燈,條件都稍為佔優,可惜相片質素普通,問題是「油畫」情況比較明顯。

     

    ▲ 機前配備了 2µm Pixel Size 的 400 萬像素前鏡頭。

     

    ▲ 前鏡頭雖然只有 400 萬像素,但拍出來質素非常唔錯,尤其此相片是背光拍攝。

    ▲ 拍攝介面跟「小米4」差不多。

    ▲ 主鏡頭有 1,300 萬像素及光學防手震,但相片質素只是普通,原因是低 ISO 環境都有「油畫」情況。

    標準版規格欠驚喜

    今日現場可試的只有「小米 Note」標準版,老實說規格並不驚喜,因為僅設 1080p 屏幕、Qualcomm Snapdragon 801 及 3GB RAM,規格跟目前高階機種差唔多,相比「頂配版」有 2K 屏幕及 Qualcomm Snapdragon 810 就明顯「睇頭」得多。除此之外,「小米 Note」都算仲有 2 項突破,第一係終於支持雙制式LTE 合共 5 模 15 頻網絡及雙卡雙待,第二是增設 DAC 解碼晶片支援 24bit/192Kit 音效輸出,規格總算追貼其他機種。最後,「小米 Note」內建了 3,000mAh 電池,但小米指其電池屬 4.4V 規格而非標準 3.7V,因此理論上續航力會比同級 3,000mAh 更耐用,而且它還說支持快速充電,估計應該是 Qualcomm Quick Charge 2.0 居多。

    ▲標準版配備 Qualcomm Snapdragon 801 及 3GB RAM。現場無法跑分,但成績估計有 40,000 分左。

    ▲  1080p 配搭 92% NTSC 色域,顏色睇落好似豐富啲,但感覺唔算非常驚喜。

    ▲ 這次終於完整支援雙制式 4G 制式。▲ 內建 DAC 解碼晶片,可輸出 24bit / 192K 高質音效。

    ▲ 為免各 unwire 讀者不慣操作大屏幕,機內亦設單手模式可把畫面縮細。

    小編 :唔太遲出 都值得期待

    「小米Note」標準版雖然規格唔算好突破,但憑著較特別設計,加上有雙制 LTE 及 Hi-Res 音效輸出等,從規格睇都算用得過,唯一缺點是此機不設 MicroSD 卡槽,因此想聽歌的就一定要買 64GB 即 RMB $2,799 那個型號。至於「頂配版」配置的確是目前最強,但一來售價較貴(超過心理關口),二來開售日期仍未知數,如果時間比其他品牌遲出就唔太睇好。至於會否在港發售?小編 問了相關人士,「小米Note」將於第二季前於香港發售,發售時間還會比「小米4」更早(不如 Skip 咗佢吧喇)。


    相關文章:
  • 【評測】小米 14 外形 手感 相機 屏幕 效能開箱評測
  • 【評測】小米 14 Ultra 外形 手感 相機套裝 影相拍片 屏幕 效能開箱評測
  • 【評測】Redmi Buds 5 Pro 外形 佩戴感 功能 音質開箱評測

  • Published by
    David