Edward:「做副機都算唔錯!」紅米手機 2 速測

Published by
Edward
Share

對於香港人來講,用幾千蚊買部手機已是司空見慣的事;但幾千蚊部手機,如果拿去旅行公幹個時,萬一俾人搶咗或者唔見咗,咁就唔抵啦。所以買部 2nd phone 旅行公幹個時用,都係一個好辦法。小米最近推出的紅米手機 2 就有水貨抵港,一千蚊度可以用到雙 4G,當做副機都係一個唔錯的選擇。以下有更多資料:

手感都算唔錯單手操控無問題

先講講紅米 2 的手感,眾所周知紅米是小米的平價級手機系列,所以機身用料一般都採用塑膠,所以手感較 cheap 是難以避免。但配合 4.7 吋熒幕機身,拿上手的手感算是不錯,不過就有啲跣手,雖然一千蚊的手機就算跌爛都唔太心痛,不過環保啲小編都係建議「帶套」吧啦。至於單手操控方面,因為熒幕都係得 4.7 吋,所以 Edward 手掌雖然無小編 咁大,但要單手玩機基本上都無乜問題。

▲單手操控 Edward 表示無問題。

▲不過塑膠機背有啲跣手……

▲機身佈局基本上同上一代紅米手機分別唔大。

雙 4G 香港用到表現一般

紅米 2 最大的特點,就是繼紅米 Note 後再有小米手機支援香港 4G 網絡,而且是第一部雙卡雙待,而且兩個卡槽都支援 4G 網絡的機款,對於擁有兩張 4G SIM 卡,又或者香港、大陸都想盡用 4G 高速網速的用家來講,係一個幾體貼的選擇。

不過 Edward 發現紅米 2 只屬雙卡雙待單通,例如有一個電話打到紅米 2 的 1 號卡,而同時有另一個電話致電 2 號卡,就只有 1 號卡的電話能打得通,另一個電話就會自然飛至留言信箱。另外, Edward 亦試過將 csl. 及 3HK 的 4G SIM 卡,分別放入紅米 2 的 1 號及 2 號卡槽,發現在香港的 4G 訊號接收不算穩定(可能是因為水貨機的關係吧……),其他手機能收到 4G 的地方,在同一位置使用同一網絡,於紅米 2 上就收不到 4G 訊號(試過 3HK 只能收到 Edge……)。所以如果大家想收到較穩定的 4G 訊號,建議等行貨推出才考慮入手吧。

▲支援雙卡雙待單通功能,而且兩個卡槽都支援 4G 網絡。

▲打電話時可以選擇任一號碼。

▲不過由於只支援單通,所以當講緊電話時如果另一張 SIM 卡有來電,就會打唔入啦。

▲上網都可以指定用哪一張 SIM 卡。

▲使用 SIM 卡槽 1 的 csl. 上網,以 OFCA 軟件測速錄得 12.53Mbps 下載速度及 7.19Mbps 上載速度,只屬一般。

▲至於用 SIM 卡槽 2 的 3HK 上網,以 OFCA 軟件測試亦只有 17.34Mbps 下載速度及 5.34Mbps 上載速度,可見在香港使用 4G 表現只屬一般。


相關文章:
  • 【評測】小米 14 外形 手感 相機 屏幕 效能開箱評測
  • 【評測】小米 14 Ultra 外形 手感 相機套裝 影相拍片 屏幕 效能開箱評測
  • 【評測】Redmi Buds 5 Pro 外形 佩戴感 功能 音質開箱評測

  • 熒幕微偏黃但夠清晰

    至於熒幕方面,紅米 2 採用了 4.7 吋 720p 解像度 IPS 熒幕,清晰度是足夠的,而且因為採用了 IPS 材質,所以可視角度亦十分高,就算從側面睇熒幕都可以清晰睇到熒幕上的文字及圖片,亦未見有變灰或者清晰度下降的情況。不過熒幕色準方面,就有輕微偏黃情況,Edward 就覺得在使用上不會有太大影響,而且輕微偏黃亦對雙眼較好。但如果大家執著於完美熒幕,就要考慮一下了。

    ▲用紅米 2 的 4.7 吋 720p 熒幕睇 unwire.hk 網頁,字體及相片都好清晰,不過就有輕微偏黃的情況。

    ▲用來欣賞 720p 的《Avenger 2》預告片,質素亦算唔錯,清晰度高之餘,顏色亦算自然。

    ▲由於採用了 IPS 材質面板,所以可視角度都算幾高。

    紅米 2 的內建瀏覽器亦設有夜間模式功能。

    ▲開啟後底色會變黑而字體會反白,最啱夜晚熄燈瞓係床上面睇網頁玩手機時唔易因熒幕太光而傷眼。

    800 萬像素鏡頭質素唔錯

    至於鏡頭方面,由於紅米 2 屬於入門級手機,所以只採用了 800 萬像素鏡頭,不過仍然採用了 5 片式鏡頭,而且亦支援 HDR 模式及夜景防震功能(雖然並非 OIS)。整體來講,無論日景還是夜景,影相質素都算唔錯,只係有輕微油畫化現象、係唔夠光環境下影光位時會出現紫邊、以及影夜景時較多雜訊。不過以一部 1 千蚊左右的手機來講,算係滿意有餘了。另外值得一提的是,相機介面算是易用,在右方向上、下輕掃就可以呼叫出設定介面,無須按下目錄鍵,習慣使用智能手機的用家,應該可以好快上手。

    ▲採用 800 萬像素主鏡頭。

    ▲相機介面都算易用,而且有手動模式,可讓用家自行調較白平衡及感光度,係入門手機來講算少見。

    ▲亦有美顏、夜景防震等模式俾大家揀。

    ▲場景模式都有唔少選項。

    ▲亦可以揀唔同濾鏡,可以影相時玩埋類 Instagram 的特效。

    試相區

    64-bit 處理器效能一般

    至於效能方面,紅米 2 採用了 Qualcomm Snapdragon 410 1.2GHz 四核處理器,採用了 64-bit 架構,效能都算可以,不過手機記憶體就只得 1GB RAM,一般文書或者玩下 WhatsApp、LINE、Facebook 等都算可以勝任,但如果用來打機嘅話,玩圖像處理需要較高效能的遊戲,就可能會有點吃力了(基本上一開機大家已只有 400MB 或以下的 RAM 可以使用……)。小編試過分別用安兔兔、PCMark 及 3DMark 測試,分別只獲得 20,690 分、2,922 分及 2,646 分,可見一斑。

    ▲以紅米 2 的規格,只能係安兔兔中獲得 20,690 分,算是低分,比 ASUS 的 ZenFone 5 仲要低,不過始終屬於入門手機,可以理解啦。

    ▲一開機 1GB RAM 其實都係得番最多 457MB 左右可以用,一半都無。


    相關文章:
  • 【評測】小米 14 外形 手感 相機 屏幕 效能開箱評測
  • 【評測】小米 14 Ultra 外形 手感 相機套裝 影相拍片 屏幕 效能開箱評測
  • 【評測】Redmi Buds 5 Pro 外形 佩戴感 功能 音質開箱評測

  • 電源勉強可用一日

    對於一部一千蚊左右的入門手機來講,相信大家都唔會對佢有太高要求,但使用時間方面,最少都希望可以用到一整日吧。紅米 2 來講,小編使用 PCMark 內的電池測試軟件測試它的 2,200mAh 容量電池,在性能模式下獲得可以使用 4 小時 22 分鐘的結果,可見如果大家使用均衡模式,用上一日應該還算勉強可以吧。不過紅米 2 是可以換電池的,就算真係無電,只要買定多粒後備電,就算再高用量的用家都唔洗驚啦。

    ▲配備了 2,200mAh 容量電池,而且紅米 2 採用可換電池設計。

    ▲以 PCMark 內的電池測試功能測試紅米 2 的電池表現,在性能模式下由 100% 到 20% 大約用了 4 小時 22 分鐘,如果在均衡模式下要用上一日,應該都勉強足夠。

    總結:「使副機都算唔錯!」

    整體來講,紅米 2 性能唔算凸出,熒幕亦唔算特別優秀,鏡頭像素亦好難同旗艦機媲美。但以性價比來講,作為一部副機(2nd phone),能有足一日的電量,加上足夠正常使用的效能、不錯的相機質素、以及支援雙 4G 的功能來講,加上亦支援 Google 服務,已經算係唔錯有餘啦!如果大家預算有限,又想買部 2nd phone 出 trip 旅行用,紅米 2 確實可以考慮。

    售價:$1,050
    查詢:米舖(6997 0808)


    相關文章:
  • 【評測】小米 14 外形 手感 相機 屏幕 效能開箱評測
  • 【評測】小米 14 Ultra 外形 手感 相機套裝 影相拍片 屏幕 效能開箱評測
  • 【評測】Redmi Buds 5 Pro 外形 佩戴感 功能 音質開箱評測

  • Published by
    Edward