Categories: 資訊保安

極危險!成本唔洗 2 舊!黑客展示 USB hacking 簡單器材

Published by
Edward
Share

好多人以為駭客要 hack 入別人電腦或系統,要好高科技或者好貴的技術,而一般人又覺得自己唔係咁重要,應該都無乜野好俾人 hack。如果你咁諗,就錯了!剛在上週末於美國華盛頓舉行的 ShmooCon 駭客大會中,有講者就展示用成本少於 20 蚊美金(約 HK$156)的器材,就可以透過 USB 駭入別人的電腦,十分危險!

據研發 TURNIPSCHOOL 這個裝置的 Michael Ossman 表示,這款裝置只有 4 層 PCB 版、內置晶片的 USB Hub、德州儀器(Texes Instrument)的內置射頻收發器及一個 3D 打印的塑膠模組,成本極低。但他們認為未來在功能上,已經可以做到透過 USB 連接目標裝置進行監控及植入病毒。據該研發小組表示,他們亦已開展一個名為 Daisho 的項目,它是針對 USB 3.0 端子 hacking 的計劃,利用一個擁有高兼容性的電路板及一個平價 Field-Programmable gate array(FPGA),操控 USB 3.0 的監控工作。

所以話呢,其實對於駭客來講,hacking 裝置其實一啲都唔貴,所以大家為了保障個人私隱著想,都係記住用正版軟件,同埋一定要係裝置(無論係電腦、電話定係平板)安裝防護軟件啦。

來源:arstechnica

Published by
Edward