Categories: 攝影文化

Selfie 破世界紀錄!1 粒鐘狂影 657 張相

Published by
parker
Share

相信各位 unwire 讀者不論男女老幼都一定試過用手機自拍,大家有沒有印象最高的紀錄是影了多少張呢?忘記了不打緊,因為大家冇咩可能打破以下這個紀錄,剛剛美國就有一位 NFL 球星玩 Selfie 影到破世界紀錄!

由世界健力士紀錄機構、NBC Sports Digital 組織係美國舉行了一次別出心裁的活動,效力 NFL Arizona Cardinals 的職業美式明星足球員 Patrick Peterson 剛剛在亞利桑那鹿谷中學的體育館完成了創舉,係短短 1 小時之內同學生球迷粉絲狂影 657 張相!以 1 小時有60 分鐘,每分鐘有60秒計算,他共有 3600 秒和粉絲自拍,不過再計上要「埋位」同埋擺 Post,實際每人只有不足 2 秒,由相可見 Peterson 沒有使用自拍神棍,究竟佢又會唔會舉到手軟呢?

Published by
parker