USB Hub 兼有 2.4A 輸出充電 – TP-LINK UH720

Published by
David
Share

現在 Notebook / Macbook 的 USB 都經常唔夠用,插得 USB 手指、外置硬碟就冇位駁手機充電,買個 Hub 怕佢唔夠力,但又無理由買多個 USB 拖板。最近 TP-Link 除了推 Router,它們還推出一款 UH720 的 USB Hub 裝置,賣點是除了提供 7 組 USB 3.0 接口,另外還有 2 組 USB 專用來充電用。(以下有等多資料。)

每次介紹 TP-Link 產品唔係 Router 就係 IP-Cam,但這次的 UH720 竟然係一款 USB Hub。它外表好像同一般 USB Hub 差唔多,可提供多達 7 組 USB 3.0 接口,但特別之處是機旁還有兩組充電專用 USB 接口,兩者均可提供 2.4A 輸出,換言之平板、外置充電等裝置就可以更快完成充電。當然連接多台裝置供電條件不低,因此 UH720 會使用 48W 的火牛,而且機內亦設 4 重保護設計,包括防止過高電壓、電流、過熱及短路,確保裝置安全。

售價:$328
查詢:Everbest(2541 2982)


相關文章:
  • HKBN x TP-Link 推全新 Priority Plus 一站式家居 Wi-Fi 方案

  • Published by
    David