Categories: 扮靚科技

DIY 更溫馨!為情人節晚餐添趣味

Published by
依莉詩
Share

仲有唔夠一星期就情人節,上回講到係屋企煮飯仔,如何令飯廳佈置充滿氣氛。今日依莉詩就搜羅了幾段 Youtube 片教大家如何令食物睇得又食得啦!包你的女神見到都話你有心思!

士多啤梨玫瑰

睇電視睇得多,晚餐通常都是由男仔送花給女仔開始。但情人節一束花最少都二三百蚊,得個睇字又唔食得,不如考慮下用士多啤梨整一束送給女神。

▲ 材料很簡單,就是士多啤梨同綠色飲管。

▲ 然後拎一支飲管往士多啤梨底部戳進去。

▲再將士多啤梨用刀側切四邊開口。▲ 一朵又紅又好吃的玫瑰花就誕生了。

煙肉玫瑰

送完花就是前菜,沙律當然唔少得。這個時候就可以用煙肉卷成花作一點點綴。

▲ 材料亦很簡單,就是煙肉和牙籤。

▲ 把煙肉卷成花,再放入焗爐焗到金黃就可以了。

 ▲ 切好又變成一束花啦!

熊熊漢堡

情人節晚餐主菜唔一定係心型牛扒嘅。將漢堡打扮成熊熊就更有心思了。做法簡單,只係比一般的漢堡製作多 2-3 個步驟就可以完成囉。

 ▲ 望著它又點捨得食。

  ▲ 最緊要係放甚麼材料都可以由自己決定,走青瓜,多醬,滿足女神的口味。

一秒成拉花高手

雖然情人節晚餐唔可以沒有甜品,但這點想留給大家自由發揮。反而餐後的飲品,依莉詩有一個特別的點子。最近咖啡拉花大熱,如果女神知道你識拉花,對你一定另眼相看。

▲ 這張拉花紙只需要放在沖好的咖啡上幾秒就可以變成拉花一樣,都算呃得下人架。

▲ 而且仲有唔同圖案,仲有小編最愛的鬆弛熊呢!

資料來源: Facebook 、Youtube

Published by
依莉詩