Categories: 扮靚科技

進軍美容界!Sony 將推出 BeautyExplorer 美容相機幫妳 check 皮膚

Published by
Edward
Share

女為悅己者容!相信唔止為「悅己者」,女士天性愛美,自然想皮膚每日都靚一靚,如果唔係美容院生意點解長做長有?Sony 最近就睇準呢個市場,將於三月推出專為檢測皮膚質素而生的 BeautyExplorer 相機,利用全新的相機系統,掃描女性皮膚並在平板上顯示皮膚質素,從而可針對性作出改善。

據消息表示,這部 BeautyExplorer 採用了 Sony 最新的 CMOS 圖像感應器,擁有 130 萬像素,可以深入皮膚底層,探測肉眼看不到的皮膚細節,再透過電腦或平板的軟件進行演算,並與儲存在雲端的標準數據進行比較,從而判斷受測者皮膚質素優劣。而相機採用便攜設計,而且內建充電池,每次充電可以連續使用 110 分鐘。

Sony 表示,這款 BeautyExplorer 美容相機,可以測出皮膚上的粉刺、保濕程度、黑色素、油脂及色素程度,質素之高就算應用在專業美容領域亦無問題。唔知當 Sony 推出 BeautyExplorer 後,會否有美容院採用呢?各位絲打,不妨留意一下吧。

來源:Daily Mail


相關文章:
  • 【現場評測】Sony FE 24-50mm F2.8 G 現埸實試 新焦段+輕巧+畫質媲美第一代 G Master
  • 外媒證實 PS5 Pro 傳聞 預料或在今年年底推出
  • 俄羅斯普京促自主研發遊戲機 要能夠與 PS5、Xbox Series X|S 抗衡

  • Published by
    Edward