Categories: 潮流手錶評測

Edward :「堅靚!但都係錶而已..」 24 小時 Moto 360 試玩評測

Published by
Edward
Share

昨日年三十下午,Edward 已為大家帶來過「遲來的錶王」Moto 360 的手初步手感分享。但用起來的感受又如何?Edward 今日年初一出去拜年,就全日用過呢隻智能手錶,就等我而家同大家分享一下用過一日的感受吧!

設定如出一轍

Moto 360 既然係 Android Wear 一員,它的設計其實同其他 Android Wear 智能手錶都無乜分別,就係大家要先係手機下載 Android Wear 程式,然後先係手錶設定語系(可惜無中文,只能設定英文),再透過指示一步步以藍牙接駁手錶及手機就可以了,全程都唔洗 3 分鐘。

▲開啟 Moto 360 電源後,首先設定語系,可惜係無中文,相信大家都會設定 English(United States)或者 English(United Kingdom)吧。

▲然後手錶會提醒大家在手機安裝 Android Wear 程式。

▲安裝後,記得開啟手機藍牙傳輸,然後選擇 Moto 360。

▲然後在手機及手錶都會出現一個配對碼,兩個都按接受就可以了。

▲接駁成功,用得了!

可自設錶面好好玩

同其他 Android Wear 有啲唔同,其他 Android Wear 手錶,最多只可以係 Android Wear 入面揀既定的錶面;而 Moto 360,只要大家同時安裝 Motorola Connect,除左可以有更多錶面揀之外,仲可以自行設定錶面,建立屬於自己的智能手錶!至於建立步驟,大家可看下面圖解:

▲下載 Motorola Connect 後,就可以睇到 Moto 360。點按 More detail 進入設定,再按 Watch faces 下的 Customize  就可以設計錶面。

▲本身已有唔少錶面可供大家選擇,而且唔少錶面都可以俾大家進一步 Customize 個人化。

▲想自設錶面,可以揀 My Design 再點選 Customize。

▲之後就可以加入自己喜歡的相片,然後錶面所有元素,大家都可以按個人喜好設定。完成後點按 Update 就 OK 了。

可視角度高!太陽底下都睇到

設定完成,就等 Edward 分享一下使用的感受吧。首先講的是錶面顯示,Edward 試了一日,發覺 Moto 360 所採用的 1.56 吋 LCD 背光熒幕,亮度算是幾高,無論是在室內定係係太陽光下的室外,都可以清晰睇到熒幕顯示,咁大家係室外用個時就唔洗再用手掌半遮住個熒幕,都可以睇到訊息啦。另外,熒幕顯示的可視角度都算幾高,就算側面睇都可以清晰睇到。

▲Moto 360 的熒幕顯示,質素算係唔錯。

▲可視角度幾高,側面睇都可以清晰睇到熒幕顯示。

▲即使係室外太陽底下睇熒幕,都可以清晰睇到顯示。

語音辨識效果時好時壞

眾所周知,所有 Android Wear 智能手錶,都係主力用語音操控手錶,所以語音辨識表現,對於一隻智能手錶係使用體驗上的好壞,真係好重要。Edward 試過 Moto 360 一日,可能小編半咸半淡的英文咬字唔夠清晰吧,所以感覺辨識表現只屬一般,有時可能講得快得滯,又或者唔夠清,所以都間唔時會出現「Didn’t catch that」的回應,有時一個指令甚至要講 5、6 次 Moto 360 先知道 Edward 想下達什麼指令。這個表現,確實令 Edward 感到有點氣餒……

▲有睇前文就知道,Moto 360 的收音咪位於錶身左側,不過 Edward 試過,如果太接近咪講指令,可能會出現辨識問題的。

▲配合 Motorola Connect 入面的 Moto Body Profile,可以用 Moto 360 內建的心跳偵測器及計步器,計出 Edward 的即時心跳及今日已行步數。

▲Moto 360 的心跳偵測器就位於錶背中央位置。

▲不過可能 Edward 英文水準不高,所以指令講得快啲就會出現上圖這個情況……

總結:自設錶面幾好玩,但都係錶一隻..

整體來講,Moto 360 試用起來,其實同其他 Android Wear 手錶分別唔算太大。但對於 Edward 來講,一來外間評價頗高,二來自己對 Moto 360 的期望也確實頗大,但實際試用後,感覺又好似另一回事:不是說 Moto 360 表現唔夠好,只係感覺到「咪又係另一隻智能錶」。唯一令 Edward 覺得驚喜嘅,就係 Moto 360 可以讓用家自行設計錶面,令手錶設計可以進一步個人化,呢個功能真係值得其他錶廠效法!

 

售價:$2,198

查詢:Brightstar Asia Limited(2980 8088)

Published by
Edward