數碼港女週記:迷失中東(一)

Published by
Grace
Share

創新及科技局成立日遙遙無期,但顧問則率先上馬,特首話,「想藉楊偉雄的國際經驗、人脈關係等,向政府提出建議,例如環保、公共交通及電子教學等方面如何利用創新科技。」佢咁樣空降個人落黎有冇問題就輪唔到我俾意見,我比較有興趣的係政府想點利用創新科技,提升香港社會的整體科技水平。

單係睇公共交通,香港交通發達、四通八達,去邊都好方便,基本上冇乜問題丫,但點解當對比起其他國家,總係會俾人一個感覺「差咁啲」或者「冇咁先進」?究竟係差啲咩呢?去左一趟旅行之後,我就知道啦!

新年的時候,小妹同朋友去左一轉中東了解下人地的風土人情,其中包括大力發展創新科技的以色列,同埋幾個鄰近國家。以色列係用希伯來文(עברית),鄰近地區就主要用阿拉伯文(العربية),去到見到呢啲神秘文字,即刻變左文盲,千祈唔好老奉以為人地個個兩文三語,一定識英文,Bilingual 呢樣野唔係度度有,不過好在我都叫做係遊客區遊覽,多啲人識英文。所謂路在口邊,諗住唔識路就問人啦,應該冇事嘅。因為朋友已經先行一步,到達以色列,我落機之後唯有自己去目的地會合佢地…


^以色列交通小風光:左邊係火車站月台,右邊係路邊的巴士站。

你唔好睇佢個火車站名有英文,車上廣播同顯示板都係得希伯來文架咋,點落車?首先梗係問定人搭幾多個站啦,唔識字都仲識數丫嘛 XD 其次就係開 Google Map 啦~

*科技小知識* 唔使 Network 都定到位架,有 GPS 丫嘛,只要你身處室外,準確度就好高架啦,我次次去旅行都係靠佢。不過如果你好似我咁冇 Network,就要預先搵定你想去的地方,唔係寫粒字出黎咁簡單,因為你根本唔識睇 XD 而係要預先 pin 左係個 Google Map 度,或者下載個 offline map,因為冇網絡係 search 唔到野架。

搭完火車仲要搭幾程巴士…好在以色列都係用阿拉伯數目字編巴士咋,如果唔係乜車都唔使搭。搭幾多號就一定係問人架啦,但又係同一個問題:點落車?梗係開 Google Map 啦,yeah!開著定位跟住行,差唔多到就落車,咪唔會盪失路得太誇張囉!

搭巴士呢度我除左想講 Google Map 可以幫到你,仲有一樣好特別的野。你望返右邊張相,人地個巴士站係用太陽能發電,而個電子站牌有 3 樣資料,而且不停更新:(希伯來文同阿拉伯文都係從右向左讀)
1.巴士編號
2.巴士目的地
3.巴士到達時間

呢個咪就係個先進位!另外,巴士上係有自動報站系統,唔使人手㩒而導致 Miss 站漏報,長途車同火車有 WI-FI,仲可以差電,好貼心的服務(心心眼)。

但其實講真,呢幾樣野都唔係啲咩新技術,近近地台灣、韓國、大陸部分城市都有,但香港暫時只有地鐵做到「到達時間」,巴士仲成日脫班(sosad)。所以如果要改善交通服務,同埋加入創新科技,我諗政府同顧問除左要諗整多幾多隻冇人用的APP出黎搜尋交通路線,最緊要係從根本入手改善基建同整合路線,如果唔係 on top 搞幾多野出黎都冇用。

關於交通,去旅行個陣仲遇到好多驚險刺激的遭遇,下次再講 🙂

附上一張被白雪濃罩的耶路撒冷古城全景照 😀


^耶路撒冷古城一夜之間白雪紛飛,好靚亦都好大鑊 (攝於 2 月 20 日)


相關文章:
  • 酒店預約價格歧視無處不在 善用 VPN 精明消費避免不必要開支
  • AIRSIM 推出外遊 plan 企業方案 0 卡費 + 無合約 + 無月費 + 先用後付 + 管理易

  • Published by
    Grace