小編 :「18K 金陽光下霸氣全失!」Apple Watch Edition 速試

Published by
Edward
Share

剛才為大家試了 Apple Watch 的 Sports 版,講完最平,另一焦點肯定係最貴的 Edition 版本。究竟最貴可以去到 12 萬幾的 Apple Watch Edition 有幾「土豪」?小編 就同大家親身實試。

陽光下霸氣全失!

今次係小編 第一次戴 Apple Watch,戴住 10 幾萬上手個下都幾「騰」(成大半年人工啦個度……),但諗起可以試戴 18K 金同埋玫瑰金的 Edition 版 Apple Watch,就真係「有今生無來世」。初初係室內睇,其實無論 18K 金定係玫瑰金的 Apple Watch 都真係幾靚,但點知一企埋近窗邊有陽光的地方,就即刻「見光死」,本身金色變咗做好似普通版的鋼銀色,要哄到好埋先見到係金色。試諗下,戴隻 Edition 版出街都係想型唧(當然都會成為不法之徒的「目標」Orz……),而家咁搞法,戴隻 Edition 人地以為你戴幾千蚊的普通版,直頭係「霸氣盡失」啦!

如果大家真係想買,小編 就建議大家買玫瑰金版好過 18K 金版啦,我個人認為係靚啲。

▲其實今次 Apple 單是 Apple Watch Edition 版本,每間分店都預備了唔少錶俾大家試戴,真係幾體貼。

▲室內睇,18K 金係幾靚的。

▲但一去到室外,遠睇就真係同隻普通版分別唔大,Edition 版即刻霸氣盡失!

▲要哄到好埋先睇到係 18K 金款……

▲小編 覺得玫瑰金版點計都靚過 18K 金版囉。

少少墜手造工幾靚

至於手感方面,Edition 版始終都係用金屬物料做錶玉,所以就算配皮或者膠錶帶用,都會有少少墜手。如果配鋼錶帶的話,就更加重,所以女士們,小編 建議大家用番皮錶帶;而男士們唔怕重少少的話,鋼錶帶就更加襯啦。

▲Edition 版戴係手上手感都幾舒服,但如果驚墜手就建議揀皮錶帶。

▲膠錶帶係就係幾舒服,但配落去 Apple Watch Edition 度就唔好啦,又係被列入霸氣盡失系列……

另外,由錶玉到錶帶,整體 Apple Watch Edition 造工都幾靚,打磨好有高級名錶的感覺(唔開熒幕的時候),用來襯衫,其實不難。

▲其實 Apple Watch Edition 造工都算幾靚。

▲每隻錶的右側都有兩個制:Home / Scroll 鍵及常用聯絡人快速鍵。

▲錶玉背就是多個感應器。

▲其實 Apple Watch Edition 連個包裝盒都幾靚。

▲Apple Store 內都有唔同款的 Watch Edition 俾大家先睇再決定買邊隻。

售價:$78,800 起
查詢:Apple(800 908 988)


相關文章:
  • Apple Watch X 結構改變 將採用較薄電路板物料
  • Apple Watch 被指有「誤觸」情況 外媒:Apple 內部文件承認問題
  • Apple Watch 官網終於展示技術規格 之前未有個別展示詳細規格

  • Published by
    Edward