2 電插位 + 4足火 2.4A USB 2 合 1 – ORICO 小型拖板

Published by
David
Share

一家人住每日返屋企都要爭用 2A 頭,但自己住就可能 4 個頭都插唔盡,最近 ORICO 推出兩款針對不同用戶群的 USB 拖板,一款提供 6 個 2.4A Smart Charing 接口,另一款就把 USB 整合到傳統拖板上,無論多人少人都用得其所。(以下有更多至料。)

ORICO DUB-6P

無論 USB 拖板有幾多個頭,只要唔係全部 2A 就肯定要「先到先得」,因此 DUB-6P 賣點就係提供 6 組 Super Charge USB 接口,支持 0.5A 至 2.4A 輸出 (即全 2.4A 吧!),視乎裝置需求提供不同輸出,換言之接口都是「公平、公正」的,大家就不用再爭吧!

 ▲ 雖然 USB 拖板體積細,但須接駁比它大少許的外置火牛。

▲ 接駁 iPad 充電錄得 5V 2.0A 輸出。

ORICO HPC-2A4U

另一款 HPC-2A4U 就適合低用量用戶,因為拖板上只提供 4 組 USB 接口,但同時附有 2 組 13A 英式插座,如果電器唔多就不再需要 1 個拖板加 1 個 USB 拖板,既慳位又整齊得多。至於 4 組 USB,它們分別提供 2 組 2.4A (Super Charge) 及 2 組 1A 輸出,即使兩人同住都夠 1 人 1 部手機 + 1 部 Tablet。

 ▲ 設獨立開關,而且內建火牛,設計更節省空間。

 ▲ 4 組 USB 分別提供 2 個 2.4A 及 2 個 1A 輸出。

 ▲ 接駁 iPad 充電錄得 5V 2A 輸出。

售價:$299(DUB-6P)、$238(HPC-2A4U)
查詢:Top Winner (3622 3863)

Published by
David