Categories: 生活娛樂

將多啦A夢直送回家!DING DONG 宅配便下星期上線

Published by
依莉詩
Share

網購你會用淘寶、GMarket、HKTV 定 Yahoo!拍賣呢? 今日就介紹一個專賣聯乘產品的本地網購平台給大家。 DING DONG 宅配便是專售官方授權精品的網購平台,而首個合作單位正正是與它相同發聲的-叮噹!

DING DONG 宅配便將會在 2015年 4月 27日早上 11時正正式上線,開業頭炮的「DING DONG 宅配便 X 多啦A夢」聯乘系列精品只有限量一千件,多啦A夢粉絲快 D 校定鬧鐘準備訂啦!

▲ 一套三款的印花鋼質瓷碟隻隻的形狀設計都唔同,而且印有多拉A夢圖案,仲放得入微波爐,既實用又特別!

▲ 情景圖案印花瓷碟一隻售 HK$160,買齊一套更只需 HK$400。

▲ 百寶袋形的瓷碟印有多啦A夢在百寶袋找法寶的圖案,我看他應該在找豆沙包吧?

▲ 雲形的瓷碟印有多啦A夢在玩空氣炮的圖案,不知他想攻擊誰呢?

▲ 爆炸形的瓷碟印有多啦A夢被老鼠嚇驚時逃跑情景,十分搞笑!

▲ 又碟就當然要有餐具啦! 多啦A夢鬼馬造型匙叉套裝上有多啦A夢的被嚇到逃上叉、匙的樣,十分可愛! 售價為 HK$150。

 

▲時間布造型的冷氣氈前後都印上多啦A夢與老鼠大戰的圖案,我諗多啦A夢應該想快點可以變走眼前的老鼠吧!

▲時間布冷氣氈 1100mm x 1100mm,售價為 HK$280。

▲ 如果單一訂單滿港幣500元可獲一次性免費本地市區送貨服務,仲要是以多啦A夢宅配便收納盒包裝,作為粉絲的你,應該每樣都買一套吧!

 

資料來源: AllRightsReserved Ltd.

Published by
依莉詩