唔戴唔知身體好?Apple Watch 48 小時試用後感

Published by
Edward
Share

上星期五,Edward 同大家介紹過正式開賣的 Apple Watch 在使用上初步感受如何,不過功能上的測試,總不能輕試就同大家報告咁求其啦。試了一個 weekend,而家就等小編同大家報告一下啦。

電量超長用逾一日都得!但部 iPhone……

相信大家最關心小編的用後感,肯定係 Apple Watch 粒電究竟可以用到幾耐。官方聲稱可以用到 18 小時,小編未有用 timer 計足由 100% 至 0% 究竟 Apple Watch 用到幾耐,但由中午 12 點開始用,用到半夜 1 點,電量都仲有 50% 以上,所以理論上 18 小時使用應該係計少咗。雖然小編都唔係成日同人玩心跳、畫畫寫字傳情,但用 1 日以上應該係無問題。

▲用了一日,都仲剩番 57% 電量,Apple Watch 的電量其實幾襟用。

另外,小編都試過,只要帶備 Apple Watch 本身的充電線在身,只要接駁外置充電器,就可以隨時為手錶充電,而且速度都幾快,基本上好快就差滿,根本唔洗擔心電力不足。

▲有充電線在身,其實只要駁住外置充電器都充到電。

那麼,故事是否有個完美結局?Sorry 實際上不是!因為小編試了 Apple Watch 兩日,配搭小編自己的 iPhone 5c(對,我仍然是用 5c,盡情笑我吧……)來用,發現大家要擔心的,並非 Apple Watch 本身的電量,而是……iPhone 本身!未知什麼原因,但用了 Apple Watch 後,發覺 iPhone 5c 的耗電速度,比未用之前快了最少 20%!以前 5c 的電池都勉強用到一日,但有一日用,下午 2 點左右還有 100%,但去到晚上 10 點半左右,已經得番唔夠 20%!由此可見,大家與其擔心 Apple Watch 無電,都係顧住 iPhone 的電夠唔夠用好過啦,畢竟 Apple Watch 無咗 iPhone,等於廢了大半武功……

▲其實 Apple Watch 唔算哂電,反而長期駁住 iPhone,令小編的 iPhone 5c 耗電量比平時最少快了 20%。

防水功能唔錯!運動 + 沖涼戴住都得

另外,據 Apple 官方表示,Apple Watch 的防水性能達到 IPX7 級數,究竟代表可以做得咩?基本上落雨無擔遮、又或者洗手個時水花濺上錶身,都唔會有問題。小編為咗再試盡啲,決定全日 24 小時,包括平時工作、食飯、行路、搭車、跑步、甚至去廁所、沖涼、瞓覺都戴住。尤其是沖涼個時,就算用花灑沖水、甚至梘液濺上錶身錶面,沖完涼後只要用毛巾抹乾就得,完全對 Apple Watch 本身無任何影響。所以,大家粗用日戴夜戴就可以了,唔洗就住就住。不過 Edward 提提大家,雖然小編試過沖水或者戴住沖涼都無事,但如果大家的水喉或者花灑水壓太高,都有機會令 Apple Watch 本身機能受損的。所以如果個水喉或者花灑有呢個情況,就建議大家都係除咗隻 Apple Watch 先洗手或者沖涼啦。

▲係水喉下面,就算洗手時沖到水,Apple Watch 運作上都無問題。

▲就算戴住沖涼,係花灑下面沖,都唔影響 Apple Watch 運作。


相關文章:
  • 中國手機市場競爭激烈 iPhone 從銷量首位直接跌至第五
  • Apple 推出開源生成式 AI OpenELM 有 4 種版本 + 可在手機上運行
  • 疑受 Samsung OLED 產能影響 全新 iPad Pro 11″ 或供不應求

  • 鋁錶玉 + Ion-X 玻璃錶面又幾耐用

    至於錶身方面,Edward 手上的 Apple Watch Sports 版用了 7000 Series 鋁合金物料製造錶玉,而錶面就採用了 Ion-X 玻璃,這款玻璃一般是應用於製造穿梭機或高速火車的玻璃,所以耐用度理論上係好高。而事實上,小編無貼任何保護貼的情況下用了兩日,無論錶玉定係錶面玻璃都唔見有明顯刮花痕跡。加上前面提過擁有生活防水功能,所以大家用個時真係可以粗用唔洗就住就住了。

    ▲基本上戴住成日,錶面同錶玉本身都唔會咁易花,其實幾耐用。

    Never miss a message!

    好了,講了本身設計上的用後感,就等 Edward 再講講 Apple Watch 在使用上的體驗啦。智能手錶,相信最重要都係收 notification。用了兩日,Apple Watch 基本上未試過 miss 任何一個 message,而重點唔只係肯定傳送到去 Apple Watch 度俾小編睇,而係伴隨著 message send 到,手錶會輕微震一震作提醒,呢個設計確實令小編唔會錯過任何重要訊息,係抵讚嘅。

    ▲每次有 notifications 提示傳送到 iPhone,Apple Watch 上面都會收到,而且都會震一震,基本上唔會錯過任何訊息。

    齋睇無得覆要等 update

    不過上面提及的好處,只限不會錯過「收到」任何訊息,可能有些程式仍然未更新到啦(例如:WhatsApp、Facebook Messenger 等),變成得個「睇」字,要回覆對方仍然需要返去手機度打字或者講 voice message,而唔可以直接係手錶度用 voice message 回覆。雖然呢個缺點係 APP 未更新的問題,對於 Apple Watch 本身來講係「非戰之罪」,但使用起來始終唔夠方便(暫時應該只有 wechat 可以 send voice message 同貼圖、LINE 可以 send 貼圖)。希望港人常用 APPS,好似 WhatsApp、Facebook、Facebook Messenger 等可以盡快支援啦。

    ▲小編試過港人常用的 WhatsApp 及 Facebook Messenger,都只可以係 Apple Watch 上面睇收到的信息,而唔可以覆。

    ▲至於另一個港人常用的程式 LINE,就只可以用貼圖回覆,而且還要係 Apple Watch 入面 進入LINE APP 先可以做到。

    ▲至於另一個港人常用的 Wechat,收到訊息時就可以進入程式,以語音輸入文字,又或者用貼圖回覆對方,算是比較全面。

    心跳傳情必須雙方加入朋友清單……

    另外,Apple Watch 的另一個幾好玩的功能,就係可以同其他擁有 Apple Watch 的朋友,用畫畫、輕點、甚至心跳傳情。說實在,呢個係幾過癮的功能,不過就純玩樂為主,小編覺得係咪溝到仔 / 女或者討得心儀者歡心,還是要靠實際行動。不過呢項功能最麻煩的是,要雙方都將大家加入自己 Apple Watch 的清單入面先至用得到,亦即係話如果要玩,你一定要先通知對方將自己加入清單,而清單又得 12 個 slot 俾大家揀,似乎少咗啲。另外,要通知咗對方先有得玩,就好似無咗啲驚喜(因為對方都知你會 send 咩出來)。如果可以對方唔洗加自己入 list 都睇到,咁就好玩好多了。

    ▲首先要雙方都將對方加入至朋友清單,先可以玩到心跳傳情。

    ▲然後在 Apple Watch 上面禁錶右側下面粒制,就可以叫出朋友清單。

    ▲進入後,點按中間的按鍵,就可以玩了。

    ▲輕點就可以畫出線條,亦可以寫字畫畫。

    ▲而用雙指大力按住熒幕,就可以將自己的心跳傳給對方。


    相關文章:
  • 中國手機市場競爭激烈 iPhone 從銷量首位直接跌至第五
  • Apple 推出開源生成式 AI OpenELM 有 4 種版本 + 可在手機上運行
  • 疑受 Samsung OLED 產能影響 全新 iPad Pro 11″ 或供不應求

  • 運動測試效果唔錯

    Apple Watch 的另一項重點功能,就係運動功能,呢樣亦係 Apple Watch 幾主打的功能,唔止可以透過運動量計住大家每日消耗了幾多卡路里,亦會計算運動了幾耐,最特別係「站立」指數,即係指大家每日有幾多次長時間坐下之後會站起來,等好似 office 工作為主的小編,唔會長期坐住,責住個「大肚腩」一世。

    ▲介面來講都算幾靚。

    至於運動效果方面,其實小編之前都試過其他智能手錶,都不約而同遇到一個問題:就係將平時慢行路都當了運動,結果就係每日運動量都好似好夠,但實際就效用不大;而 Apple Watch 的運動就有所分別,只有大家快步行或者真係跑步個時,先會計算為運動。為了測試係咪真係咁有效,小編星期六就出咗去行了成日,結果夜晚番到屋企,只係發覺 Apple Watch 紀錄了一整天小編只係運動了 10 分鐘(設定運動時間為 30 分鐘)!小編估計應是跑步追巴士或者趕時間快步行個時,Apple Watch 先計算為運動。小編為了證實真係有效,而唔係未同步數據,所以夜晚特登落樓係停車場跑了 1 分鐘步,結果 Apple Watch 又真係感應到又計算在內。從呢一日的測試,小編就知道 Apple Watch 確實對計算運動效能有幫助了。

    另外,Watch 其實入面都有一個叫做體能訓練的 APP,只要大家係入面選擇適合的運動,手錶就會準確計算步數、距離、所耗熱量等。而且運動都好廣泛,唔止有戶外跑步、步行等,仲有單車、划步、划船、跑步機等,而跑步、步行同埋單車,仲有分室外室內之分添!呢方面,確實令小編不得不佩服 Apple 的細心。

    ▲運動細項個度,唔指分得好仔細,仲有室外室內之分。

    ▲當選擇運動後,可以選擇用咩來做目標。

    ▲當選擇開始後,就會進入 3 秒倒數,然後就可以開始啦!

    總結:魔鬼在細節!

    最後,就等 Edward 總結一下整體感受啦。其實在體驗上,小編覺得 Apple Watch 係一隻睇落平平無奇,但實際用落係造工一流,而且會「用上癮」的智能手錶,因為好多 Apple 的魔鬼式「細心」,其實係細節裡:手錶如果一直戴在手上,就算熒幕關掉,只要抬起手臂,就可以繼續使用;但如果除下手錶,再拿起或戴上時,就需要輸入密碼,加強保安功能。此外,在 APP 介面中,只要將想使用的 APP 移至熒幕中央,再轉它的旋轉按鍵,就一定可以開啟該 APP,永遠不會開錯。另外,心跳偵測率上,小編亦拿來心跳計及另一隻可量度心跳的智能手錶比較,發覺 Apple Watch 的偵測表現都算唔錯,準繩度都好高,唯一係慢了一點而已(其他手錶幾秒就量到,Apple Watch 就要大半至一分鐘左右)。

    ▲心跳偵測效果都算幾準確。

    ▲只要除下手錶,就需要輸入密碼;但如果長期戴住手錶,就唔需要再輸入密碼,呢方面係幾體貼。

    當然,Apple Watch 亦非完美,例如之前提過,會令 iPhone 耗電量大幅上升,而且錶面一係就好睇但顯示內容少(例如:米奇老鼠款),一係就太過實用(多資料顯示但介面唔靚)。唯有希望第日可以係 App Store 買到更多錶面,iPhone 耗電問題亦獲解決,咁 Apple Watch 又真係好用啦!

    ▲其實 Apple Watch 可以揀的錶面唔多,而且靚的唔夠實用,實用的又唔夠位顯示資訊。

    ▲好似米奇個錶面,就只可以有一個位選擇顯示咩資訊,結果顯示得日期就唔可以係運動個時顯示清耗了多少卡路里。


    相關文章:
  • 中國手機市場競爭激烈 iPhone 從銷量首位直接跌至第五
  • Apple 推出開源生成式 AI OpenELM 有 4 種版本 + 可在手機上運行
  • 疑受 Samsung OLED 產能影響 全新 iPad Pro 11″ 或供不應求

  • Published by
    Edward