Categories: 手提電話

Elke 用 Lenovo 樂檬 A6000 留住最靚moment

Published by
Bowl
Share

Elke 咩事笑得咁開心呢?原來今日有神秘人約咗佢去觀塘海濱,仲俾驚喜佢添,佢見到就即刻於手袋拿出 Lenovo 樂檬 A6000 ,用來影低呢個開心 moment,而家就同大家分享下啦!

 

▲ 一開始 Elke 仲想怪神秘人遲到,點知原來神秘人一早準備好個驚喜俾 Elke。

▲ Elke 急不及待拎出手機留低呢個精彩時刻,再放上社交網站同朋友分享啦!(編按:這個黃色背蓋真是夠晒Sharp,夏天好啱用)

極速對焦 • 拍攝清晰細膩

Lenovo 樂檬 A6000 內置 800 萬像素極速自動對焦後置鏡頭,可以輕鬆紀錄每個精彩時刻,背蓋又用到咁 Sharp 的檸檬黃,靚之餘想唔見手機都難啦,售價亦只是$999,以這個價錢黎講,相機鏡頭已經很出色,難怪 Elke 都用到愛不釋手。

以下的相片是用 Lenovo 樂檬 A6000 的後置鏡頭拍攝,他的白平衡,測光及色彩都很「自動化」,很容易就拍到想要的效果。各位 unwire 讀者可以看一下白平衡,沒有怪怪的偏藍或黃。而測光方面就算是 Elke 背光,人臉偵測可以檢視到臉部不夠光而自動加強 EV ,不會拍到臉黑黑的。顏色方面發現 A6000 對藍及綠色會作少許調整,拍出來會鮮色一點,這是針對一些藍天白雲及草地樹木的優化,拍攝風景照時容易獲得比較 eye candy 的色彩,由於只針對藍綠兩色,一般人像照或生活照的顏色不會變得誇張。

欲知後事如何,立即去片: ( 編按:大家不如估下個神秘人係邊個?笑~)

 

售價: $999

查詢: Brightstar Asia Limited(8118 0800)


相關文章:
  • 首款 Snapdragon X Elite 筆電 Lenovo Yoga Slim 7 14.5″ 諜照流出
  • Lenovo 發佈 2024 全新 LEGION + LOQ 電競筆電 內建全新散熱系統 + Intel 14 代 HX CPU
  • Lenovo 發佈 2024 Yoga 系列新品 擁獨立 AI 晶片強化效能 + 提升使用體驗

  • Published by
    Bowl