Categories: 生活娛樂

體驗水光流影塗鴉 ‧ unwire 週末好去處

Published by
依莉詩
Share

仲有幾日就到佛延啦,但在釋迦牟尼樂園同佛當奴都未開,呢 3日假又有咩玩呢?就等小編推介 3個好地方俾大家啦!

 

「水光塗鴉留影」Antonin Fourneau展覽 @法國五月

如果你覺小編剛剛介紹完的 Pixelstick 好難玩,但又想試下光繪的滋味,一於參觀一下「水光流影塗ART」展覽。這次展覽由首次訪港的法國藝術家Antonin Fourneau構思及創作,大家只要運用掃、海棉、水槍或噴霧氣等沾上清水作顏料,然後在LED發光牆壁上描畫,便能交織出一幅又一幅結合科技與藝術交融的精彩塗鴉作品。當水份越充足,LED發光牆壁就變得更明亮,而當水份蒸發後,LED則會自動熄滅,牆壁又再一次成為供大家自由發揮創意的大畫布,讓大家擁有非凡的互動藝術創作體驗。

日期: 2015 2015年5月7日 ‑ 6月7日 (每日) ;上午10時 ‑ 下午8時 (10小時)

地點: 合和中心 The East 地下 露天廣場 》香港灣仔皇后大道東183號

熱力節拍SUN界西@屯門沙灘節

雖然呢個星期都可能落雨,未必係去沙灘的好選擇。不過黃金海洋有商場,應該都唔怕掛!屯門沙灘節 2015 有多位歌手表演、Indie Band 同你 jam、band show 比賽,仲有親子吹氣城堡、彈床、魔術師、藝墟同馬仔同樂等等,聽落幾吸引,一於一家大細去感受下熱辣辣的暑日氣氛吧!(突然好想去墾丁)

 

 

日期: 2015 2015年5月23日 ‑ 24日 (每日) ;下午3時 ‑ 8時 (5小時)

地點: 屯門黃金泳灘/新咖啡灣泳灘 》香港屯門青山公路黃金泳灘

「自由市場2015: 共創墟市」文化中心伙伴創意市集

想文青 D 的話都可以襯假日去下市集。伙伴創意市集將會加強共創的元素,市集不單是“活動”,更是持續的協作過程。一班一直默默以創意開闢空間的朋友,變身自由市場的“小販”,一起參與前期的籌備過程,營造不一樣的墟市!

 

 

日期: 2015年5月24日 ‑ 31日 (逢星期日) ;下午1時 ‑ 6時 (5小時)

地點: 香港文化中心 露天廣場 》香港九龍尖沙咀梳士巴利道10號

 

資料來源: Timable

 


相關文章:
  • 【教學】日本追櫻攻略 2024 最好用追櫻 App+滿開預測/實時+網上預約指定席車飛
  • 日本橫須賀開發 AI 市長【有片睇】能用流利英文宣傳日本
  • SoftBank 冀開發頂級日文 AI 模型 斥資 9.6 億美元擴充 AI 運算能力

  • Published by
    依莉詩