香港有得訂啦!美少女戰士手機戒指 + Home鍵貼紙

Published by
依莉詩
Share

美少女戰士的週邊商品出極都唔完,有時連小編都睇到厭,不過今次介紹的手機戒指同 Home 鍵貼紙又幾特別,兩樣加埋仲可以襯成一套添!

 

 

手機戒指可以貼在任何非矽膠的平面,而且唔怕貼錯位,可以重覆貼。貼係手機背就可以當手機座,用手指穿住就可以預防跌電話添!

▲ 戒指有 4款 變身粉盒、星月棒圖案都有,日本會在 6月下旬開始發售,每個1280日元(不含稅)。

 

自從 iPhone 個 Home 鍵多左指紋功能,Home 鍵貼紙就少了很多選擇。今次美少女戰士的 Home 鍵就支援指紋功能,連 iPhone 6 / 6 Plus / 5S / iPad mini3 有指紋認證功能的手機都可以用。

▲ Home 鍵貼紙同樣有 4款,日本會在 6月下旬開始發售,每個680日元(不含稅)。

如果各位姊妹怕麻煩,想係香港買的話,現在 VELVET 網站有得訂,雖然貴少少,手機戒指要 HKD129,而 Home 鍵貼紙就要 HKD69,而且預計要 8月中旬先到貨,但大家都可以考慮下嘅!

資料來源:sailormoon-official

Published by
依莉詩