Categories: 買物情報

米粉朝聖地?香港首間「小米之家」正式開業

Published by
David
Share

一直於來想買小米產品,一係就去官鬥快,一係就去電訊商上台出機,但現在大家仲有多一個選擇,佢就係小米係香港設立的首間「小米之家」,唔知裡面有咩特別呢?

香港首間「小米之家」軍火店位於旺角彌敦道 610號 荷裡活商業中心廣場 20 樓 03​-05室,佔地面積 2,000 多呎,裝潢採用家居風格(示範單位),感覺相對「生果店」親民。


 

「小米之家」大致分為三部分,左邊係維修中心,可為香港甚至中國購買之產品(包括手機、平板及電池等…)進行檢查及維修;中間係體驗中心,裡面展示了香港仍未發售的產品,包括小米電視2、空氣淨化機及電子磅等。

右邊係傳統課金區展示區,這裡可以試用香港有售的「紅米 2」及「小米手機 4i」等裝置,牆邊還掛著大部分小米配件(唔知點解米兔都係配件…),如有需要可現場付費購買,在場天才服務人員可幫各位解決問題,感覺就好似去「生果店」咁。

最後,「小米之家」還提供免費雕刻服務,可於流動電池及小米手環上刻上名字。而適逢父親節現凡小米官網 (mi.com)購買「紅米 2 」可免費獲贈保護貼及 5000mAh 流動電池,並於 6 月 15 – 21 日期間可到「小米之家」貼保護貼及刻字。

Published by
David